Sramota!

To je prava rec za moje ponasanje! Ne rekoh ni da je,  u februaru, bila 7.godisnjica mog bloga. 🙄

Nisam se dugo javljala. Poslednje se bile zelje za Deda mraza. Pa, nesto se ostvarilo…

Malo me zdravlje muci. Konacno sam morala i do doktora. Nista strasno ali je obavezno pijenje, manje, sake, lekova.

Vreme, utice na moje zivce. Hambo se namucio sa sapama a, bogami, i ja. I dalje smo redovni kod veterinara.

Klinci su super, veliki…

A kako ste mi, vi, dragi prijatelji, blogeri.

Stvarno me je sramota. Sada sam navucena na FB. I dalje sve radim na samsungu. E,  i to je novost. Novi! 😊

Ne mogu da postavljam fotografije. Ili ne znam…

Puno vas pozdravljam! 😙😙😙

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

2 thoughts on “Sramota!”

Оставите одговор

