ZELJE…I…ZELJE

christmasdinner

I, eto, ostade jos par dana do kraja, ove, vec,.bajate, godine.

Ne mogu da kazem da mi je bila bas super, no prezivih. Sve se to odrazilo na zdravlje, visokim pritiskom. Upravo nosim holter da mi odrede lekove. No, bice bolje.

Evo, reci cu i ja Deda mrazu, neke zelje, mozda mi ih ispuni.

-da mi se stabilizuje pritisak i da zivim normalno,

-da mi tutne u kovertu lovice da popravim masinu za ves, kompjuter i neka sijalicna mesta,

-da mi deca budu zdrava, jer im je u ovoj godini, bilo dosta problematicno,

-da moji balavci prestanu to da budu,

-da komsijino dvoje dece nadju zajednicki jezik, prestanu svadje i dernjava i da bebac ima svoj mir, da svi budu zdravi,

-da mi moja Micra ide kao avion,

-da moja familija bude i dalje u odlicnim odnosima i da budu svi zdravi i srecni,

-da se petarde izbace iz upotrebe i da konacno svi mirno zivimo od sredine novembra pa do iza Uskrsa, a i nasim ljubimcima da bude lepsi zivot,

-da vam se ispune sve zelje,

-da budete voljeni i da vole vas!

 

SRECAN VAM BOZIC, NOVA GODINA, pa opet BOZIC.

Saljem vam puno poljubaca 💋💋💋💋💋

 

 

 

 

 

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

8 thoughts on “ZELJE…I…ZELJE”

Оставите одговор

