ZA KRAJ GODINE

Dragi moji blogeri. Rekoh li vam da mi kompjuter ne radi vec duuugo a preko ovog pametnjakovica sve ide tesko.
Bio je i on u kvaru. Jedno popravili, drugo pokvarili. Nemam migucnosti ni njega ponovo da popravljam a ne mogu da odgovaram na e mailove. Sve sto mi saljete, vidim, hvala vam puno, ali ja vama ne mogu nista. Do daljnjeg.
Bila sam sa cerkom na Zlatiboru u novembru, pet dana. Bilo je i malo snega. Starija cerka je operisala stitnu zlezdu, super se oporavila.
Ja sam i dalje aktivna, hvala bogu.
Ali, nije sve lako, kao nekad. Opomenuo me je pad. Prostrla sam se celom duzinom na stomak, sa sve Hambom u rukama. Bol u desnom kolenu i levom laktu, osecam i posle mesec dana. No, jurcam i dalje. I opet se borim protiv kandide. No, dobijam JA bitku. 😂
Otvorila sam profil na FB (Branislava Duda Tarbuk). Razlog je opravdan. Novcanik, sa sve dokumentima, pronasla je devojka, koja je, sa fb, prepoznala sa slike iz novcanika, moju cerku,te joj javila za isti. Nasle smo se i ja sam joj se neizmerno, zahvaljivala.
Eto, ukapirala sam da je korisno imati svoj profil. Pronasla sam mnogo starih i stekla mnogo novih, prijatelja. Naravno, vas necu zaboraviti, nikada. Ako me Deda mraz obraduje nekom kovertom sa paricama, prvo popravljam komp, pa onda sve ostalo.
Lhubim vas i zelim vav dobro zdravlje i srecu!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 thoughts on “ZA KRAJ GODINE”

  1. Dudo, prava slika delića života. Nešto lepo, nešto loše, tako nam je život svima šaren.
    Želim da te taj bol od pada prođe. Želim da nabaviš nešto za lakšu komunikaciju sa nama. Želim sve najbolje i tebi i tvojima. Do sledećeg posta, šaljem zagrljaj.

    1. Draga Labileto, bolovi nisu razlog mog ne pisanja. Ne mogu da pisem na ovom govnetu. Ne mogu ni fotku da postavim. Nemam love za popravku kompa,ako to uopste i moze. Zao mi je sto je tako. Bice, valjda, bolje. Zagrljaj u ljubac. 💖

  2. Iskreno kad pročitam ovako nešto bude me sramota sebe samog. Da me ne shvatiš pogrešno, puna si energije, zračiš optimizmom … a realno, nemoj se ljutiti molim te, ne možeš da popraviš kompjuter. Sa druge strane sam ja, uglavnom namršten i nadrkan, ali u kud i kamo boljoj situaciji … i onda kad pogledam tvoj stav i moj stav, zaista me je sramota. Sebi želim da u ostatku životu budem bar malo nalik tebi. Pozdrav

    1. Branislave, imam i ja teske krize, najvise zbog pokvarenih stvari u stanu. Moja penzija je premala, deca mi pomazu da uopste zivim, a za uzvrat, pomazem ja njima. Zbog njih sam i ziva. Eto, imam pametni telefon, znaju one da mi je komp pokvaren. Sta cu, cekam bolje dane.
      Hvala ti na komplimentima. Smej se, ne budi ljut. Moja baka bi govorila, kada smo bile ljute, Razvuci usta, razvuci usta, i to bi nas nasmejalo. Puno pozdrava! 😀

Оставите одговор

