SPREJ

Ovo je istinita prica, smesna ali i tuzna.

Njih tri, tri generacije, zivele su zajedno.

Najstarija, baka Mara, resila da obavi ginekoloski pregled, jer, nije dugo. Nazvala je cerka sa posla da je pita da li ima tremu. Naravno da je imam, malo sam se „sisnula, tamo dole“, stavila sprej…

Sprej, zamisli se cerka, koji sprej jos imamo u kupatilu. Moj dezodorans je u mojoj tasni… hm, videcu!

Kada su se nasle kod kuce, pita cerka majku:

  • Kako je bilo?
  • Rekao mi je doktor, kada sam legla na sto, jao, jao, zasto ste se tako sredjivali? Ne znam sta mu je to znacilo.

Cerka se zamisli, seti se spreja, ode u kupatilo, pregleda sve ormancice i police i spazi SPREJ. Raznobojne sitne sljokice koje he stavljala cerki na kosu, za neku priredbu!!! 😳

Uzela ga, dosla do majke i pokazala joj koji je sprej stavila „dole“. Ona, jadna, pocrvenela i odmaj joj bi jasno, na sta je doktor mislio pod tim da se nije trebala toliko sredjvati.

Obe su se smejale a cerka joj je rekla da se pripremi na to, da ce cEo grad, brujati o njenom „sredjivanju“. 😜

Konstatujem da, sve sto smo starije, sve smo ludje, da ne kazem, izgubljenije!

Pazite se, moje vrsnjakinje, koji cete sprej upotrebiti, gore a koji dole! 😂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

4 thoughts on “SPREJ”

Оставите одговор

