MATORA‚ O’ LADI(na finjaka)

Moderno doba, donelo mnostvo tehnike, vrlo pametne. Mene je to sve snaslo u, vec, izvesnim, godinama. Uspela sam da se snadjem.Bilo je i pomocu stapa i kanapa, pomoci prijatelja, cerki, komsija…
Najteze mi je palo ovo kuckanje jednim prstom, jer sam,po profesiji, daktilograf.Uzasno mnogo gresim.

E, sad, sta hocu da kazem. Saljem poruke i dopisujem se i sa cerkama. Preko whats.app. Ja sam uvek dostupna, naravno. A kada ja zelim da pitam nesto, bilo koju od njih dve, prvo pogledam koliko je sati,sta li koja radi. Onda, dobro razmislim da li da pisem, pitam ili potvrdim, nesto.

I, drznem se da pitam: micka, kako si? Odmah usledi odgovor: boli me glava, ili frka, ili dobro sam, posle ovog treceg odgovora, ohrabrena, pitam jos nesto. Zajebem se! To je bilo previse pitanja. Tajaccc

Dooobro, oladicu! Necu vas smarati, uvek u pogresno vreme.

Samo, ne zaboravite, deco, i vasa stara majka, jos uvek uci.

Naucila vec, da iskljuci zvuk (bas kao i sada, cekajuci odgovor na vrlo bitno pitanje(. Pa ce mo se cerati!

To sam htela da vam kazem. Ma, znam da ste znali.

Ljubim vas! 😘

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 thoughts on “MATORA‚ O’ LADI(na finjaka)”

  1. Eee, moja Dudo, ova moderna vremena, tehnika i ostalo „teraju“ nas da i mi, u ovim godinama ne zaostajemo za mlađim generacijama. I ne samo u tome, mi smo spremne da našoj deci u svakom momentu budemo na usluzi a pritom nas i ne pitaju da li mi možemo u svakom momentu, da li smo raspoložene, da li nas nešto boli itd… i potpuno te razumem, jer i ja uvek gledam da li je pogodno vreme da pozovem moju decu i pitam ih kako su, kako su unučići ali često i ja osetim po njihovom ponašanju da ih smaram… ali nema veze naša su, takva su većina današnjih i neka su nam živa i zdrava. Pozdravljjam te!

  2. Svaka tebi čast!
    Ima mnogo znatno mlađih ljudi koji ne znaju ni da uključe računar. Školovanih ljudi.
    Jednostano – neće.
    Privatno im ne treba, a službeno, pa tu još manje, jer ima ko mora da radi za njih.
    Što se dece tiče, takva su neka luda vremena.
    Svoju majku mogu da pozovem uvek, a i ona mene. Mogu i svoje ćerke, još uvek nemaju porodice. Ali znam, sa dolaskom zetova biće sve drugačije.
    Na kraju, smatram da ih ne treba navikavati, odnosno da ih treba odvikavati od toga da je mama stalno tu, te da moraju da nauče da mama ima i svoje potrebe, da joj, koliko god ih volela, nekad treba samoća ili nešto samo za svoju dušu.

  3. da, luda vremena o moramo se uklapati.
    moja deca su odrastala bez oca, bole su vezane za mene i obrnuto. Dugo smo zivele samo nas tri i ljubimac.
    Nenice, sve je drugacije i mnogo teze, meni, od kad svako vodi svoj zivot. A sada su tu i deca mog deteta. Vezala sam se i za njih, obozavam ih, ali ih ne gusim. Srecni su svi sto im kuvam svaki dan /tri vrste, cerka vegetsrijanac, zet na dijeti a deca alergicari/.
    I zato sto ih ne gudim,bilo bi mi draze da se malo jos i dopisujemo. Ali…., tako je, kako je. Videces… ljubim te! 😘

  4. Deca su deca: i u 9 ujutro, i u tri popodne i u 11 uveče. E a kako si me dobro našla ovim da paziš da ne postaviš suvišno pitanje. Verovala ili ne, ja imam istu „brigu“ u četu sa devojkama. 🙂
    Na kraju, a eto, došlo je da napišem baš ovde, mada sam pisao i na svom blogu: možda je ovo vreme da tako kažem „hiperkomunikacije“ zamorno, ali mogućnost da sa nekim ko ne mora biti na dve kuće daleko od nas, već na par država, dođemo u kontakt nema cenu. I zato i internet i sve druge vrste novih komunikacija treba negovati, sa njima biti upoznat i koristiti ih u razumnim količinama.

    1. hvala ti puno na komentaru! Trenutno umirem jer ne znam ni kada su krenuli iz Grcke, jer, bili je jako tesko napusati vreme polaska, ni da li su zaglavljeni u Majedoniji u borbi da izbeglicama. Uf, uf. Nas Ams nema pojma. Dadose mi br tel na Mak.granici, koji je pogresan.

Оставите одговор

