DANAS je divan dan

Meni je 63. Rodjendan.

Imam srece sto sam ga dozivela. Moja majka, nije. Napunila je 56 i otisla, za svojim muzem, mojom ocem, na onaj svet.

Puno je za reci. Ne osecam se tako staro, mada, fizicki, osecam godine, koje su mi na ledjim, teske.

Danas sam ga obelezilA sa cerkom, zetom i unucima. Lepo je bilo!

Sutra ga slavim kao „devojacko“ vece.

Nece biti prisutna, jedna, meni vrlo draga, drugarica iz osnovne skole, da kojom sam se srela pre nesto manje od godine dana i nastavile smo da se druzimo kao u osnovnoj skoli. Moja Ljilja. Otputovala je, morala je. Opravdano.

Red Roses Heart-839609

Zelim sebi da se mslo bolje osecam, da imam vise snage za moju decu i pomazem im, dogod me snaga ne izda.

Ljubim vas, tek toliko da znate. 😘

 

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 thoughts on “DANAS je divan dan”

  1. Aaaaaaaaaaa srećan rođendan drugarice Dudolina! Da si živa, zdrava, nasmejana, puna snage, volje, ljubavi i da ne zabušavaš više sa postovima! Odi da te iscoketam :* :* :* Živa bila!

  2. Cok, cok, cok, hvala ti, moja Labileto. Tudim se, godine pritiskaju a ovaj pametnjakovic od telefona me zajebava, pa ne mogu da postavim neku novu fotku, vec samo koju ON hoce, od postojecih. A i „uredi““ mi nesto ne radi. Htedoh greske da ispravim, al’ cvrc. Moracu na komp, ali, star je i spor.
    Ljubim te, takvu, zaljubljenu! 😘😘😘

  3. Srećan ti rođendan draga Dudo i od srca ti želim sve najbolje, prvenstveno zdravlje a onda i sve ostalo. Nemoj brojati godine, već uživaj u svakom novom danu sa svojim najdražima. Unuci su tu da ti daju snagu jer im još uvek itekako trebaš. Puno pozdrava i poljubaca ti šaljem iz Požarevca!

Оставите одговор

