NE ZNAM KAKO JE VAMA…

 

 

moje dvorište

ali, ja se osećam, prilično, raspadnuto. Zglobovi bole, svi, od malog prsta do atlasa (mada nije baš ni zglob), uključujući tu i ruke, naravno. Ova vrućinčina, iznenada, učinila je svima neku štetu. Moja, mladja cerka, ima, svakodnevne migrene i to one prave. Kako raste temperatura, tako raste i njena migrena. Ako opada temperatura, opet radi migrena. Haos od meteoropatije. Nema leka, ama baš nikakvog. Samo amigreni, imigreni, avamigrani i sl., ali u duplim dozama. Šta li će joj uništiti, jer nešto, sigurno hoće. Naravno, niko to ne želi, pogotovo ja, kao majka, ali, nemoguće je izdržati takav bol i raditi, a popodne se družiti sa dvoje, još uvek, male, dece.

Stariju ćerku, isto boli,  vrlo često,  glava, mada ima i drugih zdravstvenih problema, na koje utiče ovo iznenadno, leto.

Sedim bosonoga, vrata od terase širom otvorena, samo mi još komarci fale. 🙂

Sve je već dobrano ozelenilo, rascvetalo se, polako vadim letnje majice ali, zimsko još ne sklanjam, jer, nekako, nisam baš sigurna da je zaista prošlo hladno vreme.

Dunavski kej u Novom Sadu

Ovo je kej pored Dunava u Novom Sadu, za one koji ne znaju. Iza ovog zelenila je, voda.

Šetam se, skoro svaki dan, sa prijateljicom i Hambom. Jedin o što on ne sme još u duge šetnje. Pokušala sam dva puta i posle obe šetnje je prokrvario. I eto, sada po malo šetamo, onda sedimo na klupi, a on meni u krilu, kao neka kvočka. Dobro bi ga bilo nasaditi na jaja, samo što je težak, pa od pilića ništa ne bi bilo. Malo lupetam!

Kako ste mi vi, dragi moji prijatelji, blogeri?

Puno pozdrava od mene! 🙂

 

 

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

13 thoughts on “NE ZNAM KAKO JE VAMA…”

  1. „Dobro bi ga bilo nasaditi na jaja, samo što je težak, pa od pilića ništa ne bi bilo.“ hahahahhaahahahha 😀 tačno sam ga zamislila!
    Hvala na pitanju Dudo, osećam se odlično i raspoloženo i obožavam Sunce .Mada ni ja ne mogu da poverujem skroz u ovako iznenadno prolepšanje vremena, pa svaki dan za svaki slučaj ponesem tanju jaknu ili duksericu.
    A što se tiče muka, moja sestra ima alergijske reakcije na polen, svake godine, imala sam i ja ranije ali kod mene je prestalo.
    Jedino što nam preostaje izgleda je uživanje u cvetanju. 😀

    1. Volim i ja sto je lepo vreme, ali me stigle godine, malisani koje cuvam, moji unucici, su vrlo cesto bolesni, alergicari, oboje. Ekcemi im rade, koriste pumpice oboje, uglavnom zastitne, a kada su bolesni, i one druge.
      Elem, umorim se, klimaks je ucinio svoje a i bolest iz detinjstva. No, proci ce i ovo. Nadam se boljitku. Pozdrav i hvala! 😄

  2. Žao mi je zbog tih zdravstvenih problema, I za tebe i za ćerke, šetnja je blagoslov, posebno u rano jutro. Nađe se vremena, makar po petnaest minuta.
    Želja mi je da svi budete dobro i Hambo bude dobro.
    Lepe su fotografije, kod tebe je sve lepo, a duša plemenita ♥

    1. Nenice, svako ima neku muku. Mene je klimaks rasturio, klinci sa kojima sam se, do skoro, spustala niz tobogan, pa sad trpim posledice. Najgore je sa kukom. Ali, ne predajem se. Malo kukam, malo se odmaram, pa sve iz pocetka. Ljubnem te za sve lepe reci. 😘

    1. Dobro dosao na moj blog! ☺
      Kod nas vise ni vreme nije normalno. Zime nema, a i prolece se pretvara u leto, a ono gore nego u Sahari. No, samo da se malo i mi prilagodimo i bice super.
      Komarci se zbijaju u redove i cekaju znak za napad 😂

Оставите одговор

