IGRICA

Ljubicanstvena me je tagovala pa sam odgovorila na njena pitanja https://zatvorenosrce.wordpress.com/ pa evo, postavljam i ja svojih 11.

Malo da se igramo i upoznamo, bolje.

 

1. Da li sebe smatrate, pomalo, lucidnim?

2. Verujete li astrolozima?

3. Kad bi napravili grad pod kupolom, na drugoj planeti, da li biste bili njegov stanovnik i        koga biste poveli sa sobom?

4. Da li možete da spavate, dok vam komarac zuji pored uva?

5. Cega se najviše plašite?

6. Imate li svoju „mantru“?

7. Koju biste egzotičnu zivotinju držali u stanu ili kući, a da imate uslova za to?

8. Koja boje odeće dominira u vašem ormanu?

9. Koja knjiga vas je nervirala, dok ste je čitali, ali ste je ipak završili?

10. U kom gradu biste pokušali da živite, ako imate takvu želju?

11. A slatkiši, a? Koji?

A sad tagujem:

Agroekonomiju

Labilnu, moju dragu,

Dedodoflima

Nenu

Zoju

Ljubičanstvenu Mysty

Sinišu

Draganudinčić76

Savetu

Malubreskvu

Milovanović Sinišu

Charoliju

Buki blog

Branka Bacovića

Zoricu

Shunjalicu

 

Ako sam nekog preskočila, slobodno neka odgovri na pitanja. Pa to je samo igra. Operator komp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

9 thoughts on “IGRICA”

  1. Brzo sam reagovala, Sindzo.
    Zasto ti je tesko da odgovoris na pitanja?
    0dgovori ovde, kod mene, ne ponavljajuci pitanja.
    Sam si rekao da su se blogeri ucutali.
    Pa, hajde, budi prvi, da se bolje upoznamo, malo se zekimo, hajde, molim te. 🙂

  2. 1. Da, pomalo.

    2. Ne. Ali ponekad mi je zanimljivo pročitati neki teks.

    3. Zavisi, od lepote koju ću tamo uvideti.

    4.Uhhh, nikako.

    5. Ljudi.

    6. Ne. Ali, muzika mi je stimulans za sve.

    7. Tarantulu.

    8. U glavnom tamna.

    9. Ono sto me nervira, ne zelim ni da čitam..

    10. Luang Prabang

    11. Medenjaci.

Оставите одговор

