POGLED U NAZAD

Vec nedelju dana citam svoj blog, skoro, od pocetka. Bogami, svasta sam pisala, razne dogodovstine iz zivota. Naravno, bilo je i teskih tema. Dodjoh do posta Kab bih ja imala salas. Bas sam se lepo zanosila, mastala, radovala, zamisljala nas sve tamo, muzika se razlivala salasem ali i crnicom, oko njega, pa sve do, do…, bog zna, dokle.

Eh, nista od toga. Sedim u podstanarskom stanu, za promenu. Tako je moralo da bude. Moralo se od neceg ziveti. Uloziti pare, od prodatog stana, u posao.

Uvek mogu „otici“ na moj salas, samo zatvorim oci i uzivam.

Onaj dasa, koji je patio za mnom (a ima salas) celog zivota, nije me pronasao. Nije mi zao. Dugo sam sama, svojeglava, samoziva, pa, kome takva i trebam.

Mnogi blogeri mi nedostaju: Veshticanstvena, Dolly, Sanja kokica, Sanja Dedina, Sara, Afrodita, Shunjalica, Makarona, Advokatica, Ivan, Cakulanje, Crna perla, Charolija, Zmajcek (neka mu je laka crna zemlja) i sigurno cu nekog preskociti. Bilo je to lepo vreme, pisanja, komentarisanja, druzenja.

🔥💋💋🔥💋💋🔥

💋💋💋💋💋💋💋

💋💋💋💋💋💋💋

🔥💋💋💋💋💋🔥

🔥🔥💋💋💋🔥🔥

🔥🔥🔥💋🔥🔥🔥

Miss you so much!

 

Volela bih da mi se jave, svi oni, da cujem kako su.

Puno hvala Agroekonomiji, Neni, Sindzi, Dragani Dincic, Dedodoflimu, Zorici, Ljubicanstvenoj, Zoji, odskora i Breskvici, koji su redovni na mom blogu, kao i novim blogerima,  koji me prate.

Malo sete, ne skodi. 🙂

 

 

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

11 thoughts on “POGLED U NAZAD”

  1. Volim ove emotivne momente jer tačno znam kako se osećaš! ^_^ Hvala ti što si tu. 😉 mene uhvatilo juče neko razmišljanje, blogeri su se nešto ućutali ne znam da li je stvarno došlo vreme da svi pređemo na jutjub pa da vlogujemo? Pravda i sloboda za blogere! xD

Оставите одговор

