MOJ MALI KASTRAT

 

 

Moj Hambo je napunio sedam godina u novembru. Znate i sami da se desio neki klik u njegovoj glavici, tako da se rodio, nekako, neobičan. Nožice su mu kraće nego što bi trebalo, glava veća, nego što bi trebalo, a samim tim i ogromne zubekanje, a naročito očnjaci. Nije bio zainteresovan za parenje, ali, kada mu je uradjen ultrazvuk, videlo se da mu je uvecana prostata.

A što se tiče zuba, sve više ih je koristio da mene izujeda. Uglavnom, nije mu bas jako uspevalo, ali, imala sam par rana. I to sve iz bezveze. I tako, sve češće smo ratovali, tako da sam se konsultovala sa veterinarkom i zakazala kastraciju. Sve je obavljeno kako valja.

On je sada rekonvalescent. Dobija antibiotike i analgetike. Ide prilično polako, ali jede, kao da nije operisan. Nosim ga niz i uz stepenice. Ostalo obavlja sam, polako, ali sigurno.

Moj mali kastrat, još samo da mi zapeva!!!

Hambo, 13.1.2016.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

8 мишљења на “MOJ MALI KASTRAT”

  1. Slatkiš!
    Mi ne znamo tačno koliko je star Lenon, oko četiri godine, jer Lenon je nađen na ulici.
    Nismo imali srca da ga kastriramo odmah po udomljenju, kad je to moglo da se uradi po povlašćenoj ceni, a sada se po nekad kajemo, ali nemamo para, pa je mališa nesrećan mužjak, bez ženke. On gricka nežno, da ne zaboli, kao da se tako mazi, a maza je velika, ali napolju…napolju je jak, vuče iz sve snage, sve bi da onjuši i uopšte, mnogo je nemiran napolju.
    Volimo ga baš takvog 🙂
    Pozdravljamo Hamba i Dudu od srca ♥

Оставите одговор

