TRESLA SE GORA…

images1-500x332

Sem petardi, petardi, petardi, vatrometa, raketica ( sad bih najradije sočno psovala na sav glas, čega je još bilo), ništa novo za doček.

Kažu da je u Novom Sadu bilo očajno. U tri sata, posle dočeka, nigde nikoga u centru. Posla u našoj trafici je bilo „čabar“. Zašto je to tako? Verovatno su izvodjači precenili svoje svirke, pa se pristupilo „najjefinijoj varijanti“.

Mene baš briga. Odnosno, da nema tih ogavnih petardi, možda bih i odšetala do grada, ovako sam sedela u stanu i slušala detonacije, dala Hambu tabletu za smirenje, gledala svoje uobičajene programe, jer je na svim ostalim, domaćim, bilo „selo, veselo“, isto sve, kao i svake godine. Ja stvarno ne znam, da li mi zaista nemamo pametnih glava da smisle neki lep novogodišnji program, da se smejemo, celo veče, bar mi koji sedimo uz tv? Ovo je sve strašno i odvratno.

I eto, dočekasmo novo slavlje, Badnje veče, Božić, petarde ne prestaju.

Taman sam, oko pola osam, izvela psa da obavi svoje fiziološke potrebe, opizdila kašikara, nedaleko od nas, Hambo počeo da beži ka ulici, a tamo, preko puta, opalile još dve. Popizdela sam, totalno, nije uspeo ništa da uradi. Eno ga, jadničak, sedi kod vrata i čeka. Ne znam šta više da radim.

Samo se nadam da će dočekati proleće, tj. preživeti ovo bombardovanje!

Srećmo vam Badje veče i Božić! 😕

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

6 мишљења на “TRESLA SE GORA…”

  1. Mir Božji, Hristos se rodi!
    Potpuno si u pravu, Dudo, tepetarde, topovski udarii vatrometi, koji mogu biti lepi, samo za gledanje, pokvare lepotu praznika.
    Mismo sinoć bili napolju dva minuta, a u stanu se sakrili ispod stola i drhtali kao prut. Onda smo se držali u naručju dugo i dalje drhtali, iako to ne volimo, to u krilu i naručju, volimo samo maženje, dok nije prestalo pola sata posle ponoći.
    Ipak, Božić je po našoj veri i tradiciji vreme kada se zahvaljujemo za sve dobro što imamo i molimo da nam godina bude bogata zdravljem i ljubavu i zemaljskim darovima, koliko treba.
    Stoga ti želim da budeš zdrava i da ti deca budu zdrava, a ostalo će doći, daće milostivi Bog.

Оставите одговор

