SITNO DANA DO KRAJA O.G.

wreath1-4ćestitka

Sve hocu nesto da napisem za o.g. pa ne znam ni sama, dal’ da se radujem ili da placem, sto je, zamalo, prosla.

Sve u svemu, bilo je ipak, mnogo vise lepih dogadjaja, nego onih drugih.

Zao mi je sto matorim i sto mi sve mnogo teze pada, nego, recimo, pre tri godine.
Bas sam se naradila, stalno istim intenzitetom, pomazuci cerki i zetu oko decice, mojih velikih ljubavi.
☁💟💟☁💟💟☁
💟💟💟💟💟💟💟
💟💟💟💟💟💟💟
☁💟💟💟💟💟☁
☁☁💟💟💟☁☁
☁☁☁💟☁☁☁
Naigrala sam se, natrcala, napuzala, naljubila, namazila, nasmejala,nauzivala sa mojim unucicima. Moj Vasilije ima tri i po godine a Lia, za dva meseca, puni dve godine.

Zdravlje me je posluzilo, kuc, kuc, sem sto mi tako „kuckaju“ i krckaju kukovi. Malo su se potrosili. Kazu da tu jedino pomaze trljanje KRSTENICOM, ali, ja svoju ne mogu da pronadjem. 😄

Svake godine me sve vise nervira ta strka i frka oko klope, poklona. Love je sve manje a zelja za poklanjanjem, ne jenjava. Jebes ga, kako sve uklopiti da svima bude lepo? To jos nisam naucila, kao sto jos ne znam odgovor zasto se slavi i sta, tacno? Da li slavimo kraj ili pocetak necega sto je neizvesno, tj. Godine? Ili joj se slavljem, malo uvlacimo u buljicu, da nam bude dobra, kao sto negde pevaju dodolske pesme, prizivajuci kisu. Neka bude, kako kome drago.

Ja ne slavim! Sedim besna, kao i svake gidine, sa Hambom,trzam se na petarde koje tuku vec od prvih, jesenjih, slava, a zavrsice se posle prvog maja. 😬 I, tako, cekam da prodje ponoc, stisa se pucnjava, iscestitamo familijarno i pravac krevet.

I, da spomenem moju stariju cerku, koja radi i za ovaj docek nove godine. Eh, da sam mladja, pomogla bih joj, kao sto uskacem, kad god mogu. Vrednice moja, voli te mama!

Eto, to vam htedoh izfilozofirati, sto i ucinih.

Zelim vam dobru novu godinu.
Zelim vam da vam se ispune sve normalne ostvarive, zelje.

Zelim da vas sve pojedinacno izljubim, ali, posto je to nemoguca misija saljem vam milion poljubaca i lepih zelja!

Happy New Year!
😄😃☺😉😁😌
Good Luck To U 🎄
🌟。❤。😉。🍀
。✨ 。🎉。🌟
✨。\|/。💫
Happy New Year
🌟。/|\。🍻
。🍀。 🍸。🎉。
🌟。 💫。 🎶 💥
✨🎈✨🎈✨🎈✨
🎈🌟🎉🎂🎉🌟🎈
✨🎉🎁🌟🎁🎉✨
✨🌟🌟✨🌟✨✨
✨🌟🌟🌟✨
✨🌟✨
✨ 🌟 ✨
🔥
💗❤💗
💗❤❤❤💗
🎅🎅🎅🎅🎅
👕👙👔👗🎽
Santa is coming!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

3 мишљења на “SITNO DANA DO KRAJA O.G.”

  1. Draga Dudo, malo je reći da si Ti SJAJNA!!! Obožavam, ali bukvalno, svaku Tvoju misao ovako lepo napisanu.

    Želim Ti svu sreću kao i Tvojim najmilijima! Uživaj u svakom danu s malim unucima, jer tako brzo odrastu, rašire krila i odlepršaju. Tebi, Dudo, šaljem veliki poljubac!

    1. Draga moja, toliko me hvalis da cu morati malo da se uspalim, makar na nekoliko sati. Evo, pocinjem sad!🌟💚🌟🌟💚🌟💙🌟
      🌟💚💚💚💚🌟💚🌟
      🌟💚🌟🌟💚🌟💚🌟
      Hvala ti puno na lepim zeljama! Poljubim Te i zelim sve najlepse i da si zdrava i srecna sa tvojom decom!
      ☁🎈🎈☁🎈🎈☁
      🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
      🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
      ☁🎈🎈🎈🎈🎈☁
      ☁☁🎈🎈🎈☁☁
      ☁☁☁🎈☁☁☁

Оставите одговор

