ZIMA NA PRAGU

GOLE GRANE, JESEN

Prosto je neverovatno, da je na ovim granama, do, pre neki dan, bilo divno, žuto, lišće. Kako se temperatura spuštala, tako je sve više lišća bilo ispod granja, na travi.

Na granama je ostalo neko semenje, koje, ovim golubovima, služi kao hrana, jedino što teško do njega dolaze. Uglavnom su bobice na vrhu grančica, koje ne mogu da izdrže težinu goluba, pa se oni, jadni, muče, istežući se da do hrane, ipak dodju.

…..

U pretprošlom postu sam vam spominjala macu, koju sam hranila na ulici i pravila joj kutije, sa tapacirungom, koje je neko, redovno bacao.
P51028-134455

Medjutim, nisam ja neko, ko lako odustaje. Svaki put sam stavila novu kutiju maci i hranila je tri puta dnevno. No, zima se približava a sa njom i moja muka, što se mace tiče. Ako joj napravim „preteranu“
kutiju, neko će je maznuti, kao što je maznuo i ovu na fotki.

Moj zet je predložio da macu preselimo na Telep u kuću koja se gradi. I, tako, napravim ja maci kutiju, obloženu, iznutra, stiroporom, ubacim joj vuneni šal unutra, obložim je sa dva sloja najlona, napravim nadstrešnicu i mali ulaz, da joj bude što toplije.
Odnese je moj zetonja u kuću i čim je pustio napolje, ona pobeže. No, malo po malo, vidjali su je radnici na gradilištu, kako se šunja ka hrani. Bila bi ona slobodnija, da na placu nije i jedan kuca, jako stari, pa, još i njega da upozna, biće joj super.

P51026-080324-001-001

Sa Hambom se odlično družila, skakala mu na ledja, „šamarala“ ga šapicama, a on se pravio kao da maca ne postoji.

Ludih li i slatkih životinjica!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

4 thoughts on “ZIMA NA PRAGU”

Оставите одговор

