Vreme slava

Secam se, nekada, dok sam jos bila u braku, islo se po slavama i to na tri slavlja iste slave. Jedva smo postizali.

slavlje-za-svdjordjiju-6185f82f2a06dbfc06130408dd32c8be_view_l.8

Naravno, slavili smo i nasu slavu. Imali smo puno prijatelja i bilo je lepo.

Kada smo se muz i ja razisli, nasu (da ne kazem „njegovu“ slavu), nastavile da obelezavamo nas tri i drugarice. Godinama, bivalo sve redje, odnosno, sve sto je tata vise zaboravljao decu, tako ni one nisu zelele da se secaju porodicne slave. Ja nisam insistirala.

I sama sam odustala od odlaska na slave. Samo kod zeta i sestre i kod novih prijatelja (cerkini svekar i svekrva).

I to bi bili moji „provodi“. Niti imam vremena, niti love.

Posto je sutra Arandjelov dan, resih da se „zategnem“. Krenuh od farbanja kose, manikira, pedikira, depilacije…

Sve ovo lici na odlazak na prvi radevu, ali, corak.

Necu se ni skidati do gole koze, pa, sto sve to radim? Radite i vi?

Mozda zelja da se malo sredim, obucem svecano, jer, druge prilike nemam. Sori, zaboravila sam rodjendane. E, jbg. Nema veze. Uglavnom smo svi rodjeni u prvoj polovini godine, tako da davno nije bilo slavlja.

Zaboravih garderobu. Posto sam se ugojila (sad imam 54 kg), malo su mi se zategle suknje. Ako se obucem u braon varijanti, nemam dobre grilonke a ni cizme. Znaci, crno-krem, imam crne cizme, koje ne volim, ali, izbora nemam. 😕

Sve to nije bitno. Vazno je da se okupimo, nasmejemo, nazdravimo i proslavimo Slavu.

SRECNA VAM SLAVA!

✨🎈✨🎈✨🎈✨

🎈🌟🎉🎂🎉🌟🎈

✨🎉🎁🌟🎁🎉✨

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

4 thoughts on “Vreme slava”

  1. I ja idem samo na jednu slavu i to mi je previše. Ali su najbolje one u krugu najuže familije. E baš zato na takvu idem, siti se ismejemo, izogovaramo one koji više ne dolaze i + dobijem „za poneti“ 🙂 Baj d vej, to je i moja slava, ali ja je, kao pošteni ateista, ne slavim u svom domu 🙂

Оставите одговор

