SVAŠTA ĆE ME JOŠ SNAĆI

Kada sam se uselila u uvaj stan, naravno, odmah sam odmotala antenski kabel i ubacila ga u onaj antenski, koji je virio iz zida.

rf-koaksijalni-50-i-75-omaZnači, kraj antene, kao  na ovoj fotki, direkt u rupicu, kao privremenu varijantu. Sve sam obmotala onom sivom lepljivom trakom i tako gledala program. Medjutim, nije mi baš na svim programima bila lepa fotka. Hm…

E, da vam sad kažem, onako usput, da vam bude jasnije, sve što sam radila sama u ovom stanu, morala sam bar tri puta da uradim, što ne mogu da kažem i za malu belu garnišnu, čije sam držače lepila baš šest puta i taman, kada sam pomislila da sam konačno uspela, otpali ponovo, sa sve zavesom sa terasnih vrata. Menjala sam tri vrste super lepila, ali, bez uspeha. Ne znam ni sama šta mi je više činiti! Hm…

Sijalica mi je eksplodirala u plafonjeri. Penji se, odvrći je, menjaj drugu sijalicu, jer su dve u njoj, a ona što je eksplodirala, izletela je iz svog metalnog dela, koji je ostao u sijaličnom grlu. Zavrnem plafonjeru, stoji ukrivo, ponovo je skinem, odvrći dva šrafa, zavrći, ostade da stoji, u krivo.  Hm…

Onda sam kupila adapter, za antenu, znajući da ću morati da ga montiram, kad, tad.

adapterNisam mogla veću fotku da pronadjem. 😀 😀 😀

Sinoć, gledam tv, prispavalo mi se užasno, prebacim program na B 92, a tamo snega, koliko hoćeš. Prava vejavica! Krenem da pomeram antenski kabel, na onom mestu gde je bio uvijen lepljivom trakom. Drndala ga, drndala, dok nije ispao!!! I to ne samo da je ispao, nego je onaj vrh, ostao odlomljen u rupici!  PONOĆ JE, NE MOGU DA VERUJEM, ŠTA ME JE SNAŠLO!!! Nije mi djavo dao mira. Ustala sam, pronašla adapter, uzela skalpel, skinula malo izolacije da dobijem bar pet šest milimetara crvene žice, montirala adapter,  i sve to lepo zavrnula na drugo antensko mesto, pored onog, neupotrebljivog, sa žicom u rupici.

I, gle, slika kao UPISANA! Sad tek vidim kako sam imala loš prijem, zato što ni veza nije bila dobra.

Nadam se da će ovo potrajati!

Na miru sam mogla da dremkam, uz program!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

8 мишљења на “SVAŠTA ĆE ME JOŠ SNAĆI”

  1. Ja kupio prošle godine teve, da me ne zezne ova glasovita digitalizacija, i nakon par meseci, nešto ne štima. Odnesem aparat u ovlašćeni servis, a oni nemaju kablovsku! Mislim, jbg, znam ja da sam u Srbiji, ali nisam znao da u pekarskoj radnji ne proizvode hleb (tj servis radi po starom signalu, jer nemaju ni kablovsku, ni one famozne tanjire, što skidaju program sa satelita)! Malčice mi je žao što nisam pitao u kojoj je političkoj partiji; ko zna, možda se i ja učlanim u partiju, ali ne verujem da će neuko članstvo uspeti da reši neke sitne, kućne probleme i popravke 🙂 🙂 🙂 Lepi pozdravi!
    (Inače, nisam znao da si se smestila, a računar mi nije javljao tvoje nove postove.)

Оставите одговор

