DAL’ DA VAM ISPRICAM…, MA, HOCU, TO SAM JA

JOS UVEK NEMAM SVOJ INTERNET, VEC SE SLEPAM. STADA RADIM, NISAM KRIVA STO SE KOMSIJA NIJE ZASTITIO. NO, DOBILA SAM FIKSNI, POSLE  MESEC I PO DANA LAZI. SAD SAM PRIJAVILA PRESELENJE ADSL, PA, DOCEKACU, VALJDA.

SETAJUCI HAMBA, SPAZILA SAM JEDNU MACU, MALU, KAKO BEZI ISPOD KONTEJNERA. BILO MI JE JASNODA JE GLADNA, TE RESIM DA JOJ OSTAVLJAM HRANU U PROLAZU ZA DVORISTE. TU SE PARKIRAJU DVA AUTOMOBILA, DOBRO JE MESTO, SKRIVENO, A JA CU JE VEC NAVABITI NA HRANU. PROBLEM JE STO JE UVECE UZASNO MRACNO, TU, U PROLAZU. KUPIM JA MALU BATERIJSKU LAMPU, OKACIM JE NA KLJUCEVE I SUPER MIIMG_20150926_194817

RESIM DA POKAZEM MOM UNUKU BATERIJICU. DOPALA MU SE JAKO. PRAVILA SAM MU ZEKU I PTICU NA ZIDU ISPRED NJE. SMEJAO SE

DANAS, OPET, IGRA SA LAMPICOM. U JEDNOM MOMENTU, UKAPIRAM DA CE JE ZATURITI  MEDJU IGRACKAMA I BRZO RESIM DA JE SAKRIJEM. NISAM IMALA DZEP, PA JE BRZEBOLJE, STAVIM U““DEKOLTE““.

IGRALI SMO SE JOS DUGO, DOK NIJE DOSLO VREME ODLASKA KUCI A NJEGOVOG SPAVANJA. NA VRATIMA,DIGNEM DZEVU OKO BATERIJSKE LAMPE. NEMA JE  NIGDE. TRAZISMOJE PO SOBAMA, KREVETIMA,JOK!

KRENEM KUCI, SVA OCAJNA!

KOD KUCE SE PRESVUCEM, RUCAM I LEGNEM. NISTA OD SPAVANJA. EKI IDIOT JE RESIO DA NESTO POPRAVI, LUPAJUCI KAO NEZDRAV.

I TAKO, LEZIM BESNA, CESKAM SE ISPOD VRATA I ODJEDNOM, ZAKACI MI SE PRST ZA NEKU KARIKU. ZABEZEKNEM SE  (cakni tad se nisam setila baterije)!

POVUCEM KARIKU, KAD, GLE CUDA, BATERIJSKA, NESTALAAAAAA, LAMPICA!!!

STA RECI?

STAROST UZIMA SVOJ DANAK!!! 😦

Pisem sa tableta,tesko je uzasno, izvinite ako ima gresaka.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

21 мишљења на “DAL’ DA VAM ISPRICAM…, MA, HOCU, TO SAM JA”

    1. Sindzo, borim se, ukrstam reci kao manijak, a bez podsetnika ne mogu. To radim vec godinama, narocito kada idem na pijacu, a ako imam puno obaveza u danu, obavezno ih popisem. Mislim da to rade i mnogo mladje osobe od mene. Mrzim kada mi neko kaze „“jao, skroz sam zaboravila“, a postoji resenje.
      Ovo baterijicom sam morala jako brzo da odradim, pa sam zato i zaboravila.

  1. Dešava se svima, Dudo!
    Na tom delikatnom mestu, kad nemam džepove i ne želim da nosim tašnu, kad šetam Lenona, na primer, stavim ključeve. Po nekad ti gurnem upaljač, da se ne zagubi. Kako mi je to uobičajeno mesto, obično se setim, ali se desi i da se ne setim 🙂

    1. Lujkooooo, nemam više velike sise, davno beše. Sva sam se sparušila od one kandide. Sad sam čak i debela, imam 54 kg, a prošlog leta sam imala 47 kg. 😀 😀 😀
      Akumulator, ha, ha, ha, stvarno si opaljenaaaaaa, aaaaa, ha, ha, ha!

Оставите одговор

