DAN KRAJA…

Na danasnji dan, jos uvek se, bledo, secam, stavila sam tacku na nas, tzv. brak. Podvukla crtu i ucutala. Vise nije bilo neizrecenih reci, vezanih za kafanu, opijanje, upisavanje, samoubistvo cerke, ako tatu vidi neko od njenih prijatelja i drugara iz skole. Ona je tada imala 16 Godina, a mladja 12.

Cutanje je najgora vrsta komunikacije, ali, 18 godina price, molbi, i bla, bla,bla (tako je to on shvatao, jer su moje reci prolazile kroz njegove usi i odlazile, negde, daleko. I predlog za lecenje od alhoholizma, nije urodio plodom: ma kakvo lecenje, pa ja mogu kad god hocu da prestanem, ali, necu, jer volim da pijem, da se druzim u kafani.  Ok, razumem tu ljubav, ali ne razumem, ni dandanas, da je sve to,  mnogo vise voleo od mene i dece.

Eto, sad uziva, potpuno sam. Napala ga je teska bolest, ali, ne seca se, vec dugo, da ima dve cerke i dvoje unucica.

I,tako, prodje, 20 godina. Jedino mu je ostala kafana i retki, koji su jos ostali, od starog, alhoholicarskog drustva.

O meni sve znate. Sama zivim, sa Hambom, u novom stanu, srecna sam,zadovoljna,zdrava(ne racunajuci one klimaktericne pizdarije). SVAKI dan sam sa decom, kuvam im, igramo se, koliko mogu, pomazem i starijoj cerki u trafici.

Znaci, duze sam razvedena nego sto sam bila u“mraku“,tj.braku.

Necu slaviti ovaj dan,samo da znate! 😀

ZIVELI!!!!!

Vveimageshttps://dudaelixir.wordpress.com/2009/09/06/dan-kraja-i-novog-pocetka/

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

15 thoughts on “DAN KRAJA…”

    1. Hteroh ja da prekratim sebi muke, razvodom, jos dok su deca bila mala, ali me mati ubedila da treba pokusavati, odrzati brak. To je njoj uspelo, sa istim problemom kod mog oca. No, kada su moji roditelji poginuli u saobracajnoj nesreci, nisam imala vise ni snage ni volje da istanem u braku. Oni su mi falili kao podrska u razvodu a i ne bi smeo da se ponasa kako ne treba. Uh, raspisah se.

  1. Težak je korak na koji si se odlučila, ali je bio jedini ispravan.
    Ne pišeš, ali ja slutim kroz kakve si teškoće prošla nakon toga, snalaženje u novom životu sa decom.
    Drago mi je što si uspela. Deca nemaju oca, unuci dedu, ali imate mir i jedni druge.
    Od nekih ljudi se, jednostavno moraju dići ruke i nastaviti dalje bez njih.
    Ne treba slaviti ovaj dan, ali ga se setiti kao dana početka novog života, treba!

  2. Takve odluke se donose na precac. Slagalo se nezadovoljstvo, godinama, kao kada kaplje voda u casu i onda, jednog dana, prelije se preko case. Nema vise smisla muciti sebe a ni decu.
    Hvala ti Neno na lepim recima. To jeste bio pocetak novog zivota, ni malo lak. Pisala sam, davno, kakve sam sve neprijatnosti imala. No, sve se zavrsilo. Zivot , tece li tece! 😀

  3. Ja sam ga znao i od ranije ali ne dobro.
    Počeli smo da sarađujemo otprilike nešto nakon vašeg razvoda (recimo… 1996. ili 97. … ne sećam se tačno).
    Naravno, tada ništa nisam znao o svemu tome.
    Bio je relativno korektan, ali smo brzo prestali da sarađujemo…. nije išlo.
    Ko bi rekao da je prošlo toliko vremena?

  4. Ono nada umire poslednja i nije bas dobra logika … kad vidis da ne ide bezi, ali dobro bolje ikad nego nikad. Nisam znao da si pretrpela toliko zivotnih tragedija, cerka, roditelji … ti si zaista zena Zmaj! Nadam se da cu jednoga dana biti bar upola cvrst kao ti.

  5. I ja sam za to da sve što ne valja, treba preseći odmah u startu. Ali, opet, bilo je drugo vreme… šta znam… Uživaj u svojoj slobodi sa svojim najmilijim članovima porodice i da vas bude još više :*

Оставите одговор

