JOS DANAS…

spavam u ovom stanu, a od sutra u novom.

Ujutro dolazi ekipa za selidbe u 8 h ujutro. Napakovala sam se bulja, staklarije, posteljine i ostalih,“preko potrebnih“,stvari, ali, koje zivot cine lepsim i jednostavnijim. Cerke su mi mnogo pomogle,prenoseci garderobu u ugradjeni plakar. Isto tako, prenele smo i staklariju u kuhinjske elemente.
Bas sam se naumarala,no,jedva cekam u moj novi stancic!
Jedno vreme se necemo cuti, dok mi ne uvedu fiksni tel i prebacim adsl na novu adresu.

Pono pozdrava!:D

PS: OVO MI JE |500. POST. JOS TOLIKO, MAKAR! ;D

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

12 thoughts on “JOS DANAS…”

Оставите одговор

