IDEM U …

selidbaši

Pribojavala sam se tog dana, ali, ipak, desio se. Trećeg avgusta, pozvala me se gazdarica i saopštila mi da moramo razgovarati.  Predosećala sam šta je po sredi i odmah mi je uzdrhtao želudac.

Našle smo se, popričale malo o kučićima, da bi zaćutale, obe, a ona, napokon, progovorila:

Dudo, ja sam prodala stan!

Uf, znala sam, znala sam, znala sam, ali, šta da radim, znam kako je to, kada želiš da prodaš stan, a ne da ti se godinama (mada ja nisam imala to iskustvo, ali ona jeste). Rekoh joj da mi je drago zbog nje, ali mi uopšte nije drago zbog sebe. Izvinjavala mi se, jadna, ni kriva ni dužna.

Nisam dobila neki odredjeni, tačan, rok, ali, bilo bi dobro da to odradim što pre. Znam kakav mi stan treba! Baš, baš, baš, isti, kao ovaj, u kome sam još uvek. Jbg, ne znam koliko sam ih već videla, čudila se i krstila, u čemu sve ljudi žive, primorani.

Ma koliko da mi se ne seli (samo što nemam mrtvih popova, pacova i miševa u stanu), jedva čekam da to sve prodje. Muuuuuka me „fata“, od pakovanja, svih onih govnarija, koje sam skupljala godinama, suvenirčići, čaše i čašice, šolja i šoljice, tanjirići i tanjiri, albumi za slike, ima ih bar 50 kg, maaaaa, strahota jedna.

Najbolje bi bilo da odem u tri lepe, ali, ne mogu, moram bar u jednu!!! 😀 😀 😀

Danas sam bila u jednom slatkom jednoiposobnom stančiću, naselje, vrlo blizu meni, sada, ali, neverovatno kako je ograda na terasi nesigurna. Ubačena plastična ploča u dva žljeba i to je to. Nikakve gvozdene šipke popreko ili uzduž. Ako se slučano sapletem o prag od terase, garant prolećem kroz plastiku, jer nema šta da me zadrži. Gladala sam danas sa ulice, pa neke terase nemaju tu plastiku, ispala sama, a nema ništa drugo ili je improvizovano nešto, bez veze.

Ja bih, zbog mojih unučića, morala staviti nešto sigurnije, ili zamoliti gazdaricu (takodje, gazdarica) da napravi na terasi nešto bezbednije.

No, sigurna sam da mi niko od vas ne zavidi. Ni sama ne znam, koja po redu će mi biti ovo selidba. Znam da će biti još jedna, jedino ne znam gde. Da li u stan ili u večna lovišta!!! No, tamo ćemo svi, jednog dana, garant, jer, sigurna sam da niko nije ostao ne sahranjen!

Sutra ujutro obilazim još jedan stan, u mom komšiluku, molim se Bogu da će mi odgovarati, jer mi se ne ide iz ovog kraja, iskreno.

Problem je što u mom komšiluku ima jako puno podstanarskih stanova, koji su namešteni, a meni treba prazan stan, odnosno, prazna soba, sa kuhinjskim elementima.

Nadam se da će i Hambo biti zadovoljan mojim izborom.

Eto, dragi moji, u jednom momentu se nećemo čuti, tamo posle prvog, dok ne namontiram svu ovu skalameriju.

Dotle, pišemo se. Puno vas pozdravljam! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

12 мишљења на “IDEM U …”

  1. Stvarno ti ne zavidim a posebno što se moraš seliti po ovim vrućinama. Ali, šta je, tu je. Želim ti da budeš zadovoljna sa odabirom novog stana i želim ti srećno useljenje u novi stan…

  2. Uh, znam kako ti je, i ja sam kroz to prolazila.
    Nećeš ti u večna lovišta još dugo, nego ćeš naći i lepši i bolji stan.
    Mnogo puta sam se selila, prvo dok sam bila student, a posle porodično.
    Pokušaj da gledaš na to kao na nešto pozitivno. Malo po malo, popakovaćeš stvari, mažda se i oprostiti od onih koje ti nisu neophodne, sredićeš se u novom stančiću tip-top.
    Sve što nas stigne, nekako i prođe.
    Ukoliko treba pomoć, javi se, tu sam.

    1. Ma, gledam ja pozitivno. Hvala nebesima, pronašla sam stan, u komšiluku. Jeste na 4. spratu, ali ima dva lifta, što je retkost. Zadovoljna sam, a do kraja meseca, imam, dovoljno, vremena, da dobro pretresem šta ću nositi, šta baciti a šta skloniti na vikendicu, kod dece.
      Hvala ti puno Neno, baš si drugarica! 😀

  3. Jao, bre! Baš-baš sam davno bio kod tebe, na blogu, tako da mogu samo da izrazim žaljenje zbog stana. Inače, katkada strahujem da nisam platio neki račun, i da će država, koja strašno vodi računa o svojim gradjanima, udariti kolosalne kamate, i onda će da proda za siću stan, da namiri neisplaćeni račun… 😉 Mislim, šalim se, premda država zna da odradi ove stvari, baš kao i tvoja gazdarica, koja je prodala (svoj) stan, ali svejedno, ti si tamo stanovala. Šaljem ti lepe pozdrave, i nadam se da će oba lifta raditi besprekorno (samo struje da bude) :)!

  4. Mi, penzioneri, najsiromašniji sloj našeg društva, najbolje smo platiše. To su javno priznali. Ali, njih ne interesuje da li smo imali bar jedan obrok dnevno. I ja strahujem od istih strahova, kao i ti. Muči me, jedino, što ne mogu baš, tačno, na vreme, sve da platim, ali, platim, početkom sledećeg meseca. Tu nije strašna kamata.
    Ja sam znala da se ovaj stan prodaje, dolazio i Kurta i Murta, razni su prodefilovali kroz njega, ali, do kraja, ne znam ko je kupac, a i briga me.
    Sada jedva čekam da se preselim. Imaću SVOJU, LIČNU, TERASU, neću morati da je delim ni sa kim. Čak mi gazda pravi i neku hladovinu na terasi, sve je prepustio meni, naravno, da se ne bahatim. Bio je prisutan, kada smose dogovarali sa majstorom. Hoće sve da popravi, da zategne, zbog mene. Stariji je dve godine, radi u Austriji 43 godine, mukom, stečeno sve što je kupio. Inače, Nišlija. Sve je ok, ja se pripremam, polako odvajam šta je za bacanje, jer, znaš i sam, skupljamo sve, kao da će nam baš sve to trebati. Pola posudja ne koristim, jer ni ne kuvam kod kuće. Nedeljom, ćerka i ja idemo na neki lagani ručak i eto. Plastike imam da podelim komšiluku. No, najviše volim, što sam ostala u ovom kraju.
    A, struje će, nadam se, biti. 😀 Pozdrav, prijatelju moj!

  5. Covek je u braku preko 40 godina i radi i zivi u Becu. Ovde ima nekretnina, zaradio, rmpajuci. Dobar covek a izgleda da sam i ja njemu, cim mi je dao kljuc od stana, prvi put kad smo se videli, bez love. Pozdrav, prijatelju moj. 😀

Оставите одговор

