PONOVILA SAM SE

Pre, jedno, desetak dana, pozovu me iz MTS i ponude mi duplo jači internet, znači, umesto 10 dobijam 20 neznamčega, ugovor na dve godine (ovo sve se odnosi na ADSL) i poklončić tablet HUAWEI. Naravno, oči su mi iskočile od sreće, joooooj, pokloooooon, jeeee, i to sve za 160 dinara više, mesečno, što će reći, sada će me koštati 1699 dinara. Pristanem, odmah! Utefterila ona mene i reče mi da će mi stići poruka.

Ok, čekam poruku, dobijem je: dodjite u najbližu poslovnicu MTS da potpišete novi ugovor br……, radi sklapanja nove kampanje. I to moje odlaganje potpisivanja ugovor, trajalo jedno pet dana. I, recimo, dodje petak, podne, uključim komp, kad ono, cvrc, nema interneta. Zovem podršku, prijavim, oni me upišu. Posle par sati, ponovo zovem, i tako do deset uveče. Nikakvu informaciju nisam dobila, da bi me u subotu pozvao neki lik i rekao mi, da mi je internet isključen jer sam pristala na jači i da moram otići da preuzmem opremu. Jbg, rekoh mu, da je to pokvareno sa njihove strane, jer mi niko nije rekao da moram da dodjem u roku od dva, tro, pet dana, već me tako, kurvanjski, isključe.

Odem po opremu, vratim staru, sva sama pospajam i onda, otvorim njega:
tablet

Mali, sladak, kao dete sam se obradovala. Naravno, morala sam da nazovem podršku da mi objasne kako i šta da radim sa njim, da ga „pokrenem“. Sada je sve ok. Srećna sam i ja, kao i moj unuk, jer, sada može da koristi i moj (uz svoj, jer je pravi majstor, skidajući igrice, kao od šale, a tek je napunio 3 godine).

Namerno sam počela post sa lepim vestima, a sada ono tužnije.

Dok sam bila u „prelaznom“ periodu sa slabijeg na jači internet, bila sam kod ćerke, kao i svaki dan.
Lia, moja unuka, jako voli da dodaje telefone sa stola, tablet, bratu, i tako se potrefilo da je taman uzela moju Nokijicu, a Vasilije je, jadničak imao stomačni virus, opet, pa je povraćao u lavorče i baš kad je ćerka prosipala sadršaj u wc šolju, tu smo se potrefila i Lia i ja, gledajući to sve, a mala, ni pet ni šest, bućnula moj mobilni u wc. Neću vam reći kako sam reagovala, jaaaaaaoooooo, samo sam ga zgrabila, isprala i odmah u peškir, otvorila, ga, povadila sve što sam mogla i znala (uz ćerkinu pomoć), fenom ga sušila, sušila, treskala o peškir, ma, otkačila sam načisto. Nije reagovao ni na šta.
Ćerka mi je odmah dala neki rezervni, stari, no, najstrašnije mi je bilo, što, kada sam stigla kući, stavila ga na punjač i ustanovila, da je SVEEEEE, ostalo u onom telefonu, od imenika do fotki. Dobila sam go, golcijat telefon. Strašno. Bila sam besna kao risica, lavica, kao Duda djavolica, mokra kao dodola, da sam se jedva setila broja telefona, jedne od ćerki. I eto, ljudi moji, polako skupljam brojeve. Tablet mi je dobro došao, jer su mi ćerke instalirale i VIBER pa mogu sa njima da se dopisujem, besplatno.

Telefon mi služi za hitne slučajeve, kada nemam internet na tabletu.

Ugovor na onaj „potopljeni“ telefon mi ističe tek u decembru, tako da će mi ovaj dotle i služiti.

Inače, joću da odlepim od ovih vrućina, želim da idem na mooooooore, želim da se brčkam i batalim sve probleme. Ali, samo želim i tu je kraj.

Pre par sati je pala kiša u Novom Sadu, malo je osvežilo, ali, od komaraca ne mogu da pootvaram sve i rashladim stan. Ne prskaju, djubrad.

Puno vas pozdravljam i želim vam srećan put, ako putujete na more! Brčnite se i za mene! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

23 мишљења на “PONOVILA SAM SE”

  1. Eh, u sreći oma nesreća! Ali, kao što znaš, sve prolazi, tako će i ova vrućina, kasnije dobijaš novi ugovor za „hendi“, nov aparat, koji taman što nema krila da poleti… Inače, prošle godine sam peti put produžavao ugovor za net, tako da od prošle godine imam i ja tablet. Pitam se šta će mi ponuditi sledeće godine (šesti put pravimo dvogodišnji ugovor), jer ne prifatam ništa manje od letovanja na Kajmanskim ostrvima; ono, kao veća brzina interneta, ma idji bre, priča za malu decu. Prošle godine, kada sam bio potpisati ugovor, iako su rekli da će biti brži, u ugovoru je stajala brzina od prošlog ugovora. Naravno, kad skoknem kod mojih u švaboviju, e tamo znam i vidim šta je zaista brzi internet! Lepi pozdravi!

  2. Dedodoflime, i ja mislim da farbaju što se tiče interneta i brzine, lova je tu u pitanju i obezbedjenje dve godine sigurne love.
    Pomislim da ga možda usporava ovaj mali, prišipetlja, koji se uključen, takodje. Ne znam, ja sam još uvek vezer. Pozdrav i tebi, prijatelju! 😀

  3. Ha, ha, sva sreća što još nisam „sajonara“ sa mozgom! Sajber je daleko od mene! Nabadam, nabadam, malo mi deca pomažu, no, nije mi dosadno. Stignem još i da ukrštam reči. To, posebno volim a i dobro je za vijuge. 😀
    Pozdrav!

  4. Teoretski znam da se vlaga iz mobilnog izvlaci tako sto ga stavis u posudu da rizom. Navodno – funkcionise. Nisam probala, za sad. Sta posle sa rizom – ne znam, ali ako zaista uspeva – onda je riza najmanji problem.

Оставите одговор

