POSETA SESTRI U ČORTANOVCIMA

https://dudaelixir.wordpress.com/2009/08/23/udovice-raspustenice-i-po-koja-normalna/

Malo sam zabrljala početak, a htela sam ovaj post da povežem sa onih od gore. No, nema veze, snaći ćete se.

Pre neki dan, sestra koja ima kuću u Čortanovcima u šumi, pozvala mene i snajku, na druženje.

Smislila je kako će da nam „šutne“ za ručak PAŠTA ŠUTU i neku salaticu, a nas dve da se pobrinemo za slatkiše.

Ponele smo kolače i slatkiše, krenule oko 10. Sunce, bogami, dobro upeklo. Kada smo skrenule ka šumi, frapiramo me je užasno loš put. Milila sam, a verujte mi, i to je bilo brzo. Strašno, rupa na rupi i to baš duboke rupčage. Jedva se iskobeljasmo.

Čekala nas je hladna viljamovka u debeloj hladovini „stogodišnjih“ stabala, visokih, skoro, do, neba! 😀

A u kući, barem 15 stepeni manje. Hladovina do bola. Kuća od kamena, cigala, drveta. Tu ona provodi letnje dane, dok njen čovek drži restoran, preko puta njene kuće. Sam sve radi. I služi i kuva, tj. prži ribu i razne priloge. Nisam probala, ali, nikada nije kasno.

čortanovci

Naravno, uvek,  po nešto novo u familiji. Doduše, mislim da sam vam već rekla da nam je familija ok, nema nikakvih svadja, da neko sa nekim ne govori, jok!

Ne vidjamo se često, ali, kada se vidimo, kao da nije bilo prekida. Hambo je bio sa mnom i imao malu drugaricu, rodjenu u šumi, a koja gostuje tamo, gde ima hrane.

Nasmejale smo se odlično, iskukale još bolje, no, zaključak je da nam je bilo lepo.

A kada sam došla kući, iznenadio me je moj unuk, posetom. Igrali smo se, smejali, večerali i onda je došao tata po njega.

Divno proveden dan! 😀

A kako ste vi proveli vikend?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

20 thoughts on “POSETA SESTRI U ČORTANOVCIMA”

  1. malo radila , pa malo bila domaćica i isekla kažiprst na levoj ruci pa palac na desnoj..pa sam vrišrtala i probudila moje jadno dete u 4 posle podne .. pa sam opet isekla palac na istom mestu ,pa . onda aj i kažiprst na desnoj ruci.. eto..tako 😀 😛

  2. Lepo je što si provela dan sa svojim dragim osobama i uživala u lepotama prirode. Ja jučerašnji dan, zbog velike vrućinčine provela u kući, i tek sam pridveče otišla do komšinice da malo tračarimo, hahaha…

  3. Dudo, ne znam zašto ne možeš ući na moj blog, možda je razlog što sam svoj bloger profil povezala sa Googl+ a u zadnje vreme zaista slabo imam komentara na mojim postovima. Evo uđi ponovo napisala sam link i odgovori mi šta ti pokazuje…

Оставите одговор

