POSTALA SAM, VLASNICA…

kartica stanarska

Šteta što ne mogu da je stavim u gornji džep od sakoa, kao Radovan III, kada je postao član biblioteke. Ovako, „krasi“ levi ugao moje mikre (nisan).

Eto, stigla naplata i u moj kraj. Neverovatno je kako se ispraznio parking, naglo i to od juče, od kada se, kao, naplaćuje parking, mada, do 15. jula, samo će obaveštavati vozače da moraju imati nalepnicu.

A kako sam ja došla do nje, jako jednostavno.

Morala sam od gazdarice da tražim ugovor o vlasništvu stana, da popunim obrazac i uplatim RAT i promenim adresu u ličnoj karti. E, za to mi je trebalo dva dana i pored veze. Onda, fotokopija LK i fotokopija, tj. očitavanje saobraćajne dozvole uz uvid u original. Odradila sam to, otišla u Parking servis i dooooobiiiiiilaaaa nalepnicu. Nije ni tako skupo, ako imaš para, a moraš ih imati da bi se parkirao, jer, jeftinije je to, od kazne, svakako: 130 dinara mesečno.

A na parkingu, milina? Pitam se samo, gde su sva ona kola koja su bila svaki dan na parkingu? Nije valjda da su počeli da se parkiraju u svojim, dragim, garažama! Jer, kola ne mogu da ispare, a parkig se naplaćuje u celom kvartu.

Čudo jedno!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

6 thoughts on “POSTALA SAM, VLASNICA…”

    1. Neno, ima takvih kola i po Novom Sadu. Ovde kod mene, nema, jer, pretpostavljam da ih gradjani prijavljuju a Pauk odnosi.
      Ovo nije loše, mada, „svako zadovoljstvo se plaća“. 😀

Оставите одговор

