SVAŠTA MI SE, NEŠTO, DESILO

Joj, majko milo, dugo me nije bilo, a svašta mi se desilo:

Ajd, redom!

Unučići zapatili virus Exotic, što znači, nebrojeno puta prolivi i povraćanje, uz respiratornu infekciju. Svako od njih po dve infuzije, a izmedju njih, dijeta, nejelo, skidanje temperature, igranje, nervoza, haos.

Uz sve to, njihovi roditelji su imali uplaćen kraći odmor, pa je bilo bez veze da ga otkazuju, pored dve babe, tetke i dadilje. I tako i bi!

Četiri dana, po dve u smeni, s tim što je tetka, odlazila na posao, odradjivala svoje obaveze i kraća zadovoljstva, pa se vraćala na prenoćište kod dečice, sa dadiljom.

Stalno smo bili u kontaktu sa doktorom i roditeljima. Nije im bio baš neki odmor, ali su bar malo „oladili“, koliko se moglo. Ozdravili posle, skoro, 10 dana.

***

E, onda je došao red i na bake. Jedna je otišla sa sestrama na more, a druga, tj. ja, sa sestrom, kod prijateljice u Sloveniju.

Podsetiću vas ovim postom, kako smo stekli divnu prijateljicu, za ceo život.
https://dudaelixir.wordpress.com/2009/07/26/dan-tuge-2-deo/

Kristina je otišla u penziju pre pet, šest godina, a dok je još radila, gradila se njena kuća u rodnom selu koje se zove Planina pri Sevnici. Ja sam bila kod nje pre dvanaest godina. Ali u Novom mestu, gde je živela, uz reku Krku. I tada mi je bilo divno.

Krenule smo busom. Vrlo lep autobus, čist, klimatizovan, sto ispred nas. Put ravan. Granice smo prelazili, odmah. Niko nas nije maltretirao. Sišli smo sa autobusa kod mesta Starine, jer je to Kris bilo najliže da nas pokupi. Stigli smo posle 6,5 sati vožnje i tri pauze od 15 min. Elegantno.

Susret je bio veseo. Svi nasmejani, sve jedna drugoj upadasmo u reč. Put do kuće, uglavnom, vijugav.

Pogled na kuću, sa puta, zastaje dah. Predivno smišljena, dobro organizovana, puna topline, cveća, zelenila… Posadjena i mala baštica, za njene potreba. Divota!Pogled sa terase
Ovo je pogled sa terase iz dvorišta, koja je u nivou sa ulicom, a dvorište je na donjem nivou, kao i garaža, garsonjera sa kupatilom za klince iz familije, ostave itd.

ulica ka groblju

Ovo je jedna od ulica u selu. Inače, sve su asfaltirane. I do bilo koje kuće koja je na vrh brda, vodi asfaltiran put.

Ne mogu baš sve da opisujem, trebalo bi mi pet postova.

Išli smo na terme Olimija, zatim na terme Čatež, koje su i najpoznatije a mislim i najlepše. Iskupale smo se, naplivale, kao na moru.

DIvna zemlja, Slovenija.

Inače, smeće se deli u tri kategorije. Svaka kuća ima tri kante sa označenim otpadom na njima. Kompost u jednu (u kuhinji posuda sa poklopcem, pa se na kraju dana ubacuje u veliku kantu, sve skupljeno u toku dana), plastika u drugu i ostalo (konzerve i sl.) u treću, a u veliki kontejner se ubacje hartija.
Kazne su ogromne ako se pogreši, posle jedne opomene! 😦 Pitam se, kada bi to kod nas uspelo, tj. ne znam kako bi ovo zaživelo u gradovima?

Posećivale smo Kristinine sestru i prijatelje. Pili šampanjac sa jagodom, već u pola devet, ujutro, pre šetnje.
šampanjac

Išli na jutarnje šetnje do svetog krsta na vrh brda. Iza crkve se nalazi pozitivna tačka na kojoj su žene klečale i molile se i zahvaljivale.
Put do Svetog krsta, jun 2015.

Na fotki sam ja. Do sv.krsta ima dvanaest kapelica u koje, zamislite, niko ne vrši nuždu!!!

Bile smo i na Starom gradu u Celju. Grad je lep i čist, pun cveća.
Celjski, stari grad, 8.6.2015.
Celje, stari grad

Bile smo i u Novom mestu.
Krka i splav, N.mesto

Reka Krka i splav sa djacima.

Na kraju puta, Otočec na Krki. Predivno mesto.
Otočec 1
Otočec, 9.6.2015.

Domaćica se pokazala kao prava, stara, prijateljica.

Bilo nam je predivno!

Od lepote, sestra i ja smo stalno jaukale: jaooooo, vidi ono što je divno, vidi travu, svugde pokošenu i zelenu, jaooooo, vidi kuće, jaooooo, vidi cveće, jaooooo, vidi pogled na pašnjak sa kravama i konjima, jaooooo, vidi ono, jaooooo, vidi ono.

Hvala Ti, Kristina, neizmerno, na velikom trudu da nas ugostiš i pokažeš svoju predivnu, domovinu! 😀

***

I onda je došao moj rodjendan. Kada sam se prebacila na 63, nije mi jasno. U Sloveniji sam pokazivala Kristini svoj blog i došla do fotke sa prošlog rodjendana i videla da sam proslavila 61. Boooože, lude li babe.

Proslavila ga, na istom mestu, kao i prošli.

Familija

Puno vas pozdravljam!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

5 thoughts on “SVAŠTA MI SE, NEŠTO, DESILO”

  1. Jaoooo super Dudolina, mogu samo da zamislim koliko vam je bilo lepo. Divno, divno, divno! Baš se radujem zbog tebe. A crta ti je savršena, znam i zbog koga 🙂 Rentiraš li ti te unuke? Ja bi ih uredno vratila čim smršam 7kg 🙂

  2. Moooože, rentiranje, samo, Liu je jako teško nahraniti. Samo otvara usta, kao golupče. Jede, ceo, božiji, dan. Slaninica joj je omiljena. Čvarke još nije probala, no, sigurna sam da bi uživala.
    Moja ćerka bi se složila da idu u goste, da malo odmori od njih. 😀

Оставите одговор

