PROLEĆE

U mom kraju, na Grbavici, ima jako puno pasa. Koliko sam primetila, samo u mom delu ulice, u svakoj zgradi ima bar dva, slatka, četvoronožna stvorenjca.

Neki se vole medjusobno, neki ne. Hambo je imao okršaj sa Jorkširskim terijerom, koji je izleteo iz svog ulaza i pravac na Hamba. No, na žalost, napadač je bio poražen, ujedom za vrat i onesposobljen za dalju borbu. Od tog dana, njih dvojica ne mogu da se smisle.

Pre neki dan, pojavila nam se u ulici, mlada, crna maca. Naravno, meni ne može ništa da promakne, pa sam odmah rešila da je nahranim i napojim. Počela sam da pričam o njoj, mada se i ona sama nametnula, prateći Hamba i mene do ulaza. A pored ulaza drži salon gospodja, koja i sama ima macu i obožava životinje. I eto, našoj maci svanulo. Zatim je iz zgrade izašla devojka, koja, kada je videla macu, rekla da će je odneti gore i posle, kući. I to je i uradila. Malo se muči sa macom, jer je, jadna, naučila na ulicu i stalno bi napolje. Izvode je u dvorište a najsrećnija je kada se vidi sa Hambom. Tu se njih dvoje onjuše, nešto popričaju i razidju.

Hambo, 28.4.2015.

Juče, opet ja, primetim, pored kontejnera, ostavljena dva kučeta. Isprepadani, sakrivaju se ispod auta. Moja ulica je jako prometna. Saobraćaj je jako gust, ulica dosta uska, tako je bila velika mogućnost da kuce stradaju. Opet sam donela hranu, vodu koju su odmah navalili da piju. Pročulo se po celoj ulici, za kuce. Stuštile se komšije iz susednih zgrada, preselili smo ih preko puta iza žive ograde, opremili ih kutijama, hranom, vodom, mazili ih, a za danas je obećan njihov smeštaj na sigurno. I odoh kući, sa mislima o kucama. Bojala sam se saobraćaja.

Jutros ih nisam zatekla, ali sam večeras saznala od brata devojke koja je udomila macu, dok je učio, motrio je na kučiće. Prešli su put, stali ispred našeg ulaza i, kada je naišao neki čovek, poigrao se sa njima, a oni, srećni, odoše za njim. Neka im je srećno!

A najlepše, što sam videla danas, tj. jutros, kada sam vodila Hamba na vršenje nužde je ovo

ježevi, 28.4.

Verujem da smo ih prekinuli u ljubavnoj igri, jer je ovaj levi, pretpostavljam mužjak, frktao na mene, a ona, stidljivica, nije htela da nam pokaže lice!

Ptice pevaju, naročito kod moje ćerke, tj. preko puta njenog stana, rekla bih slavuj, koji peva svojoj dragoj i danju i noću, dok ona leži na jajima. Predivno!

Proleće je fantastično. Mnogo lepih stvari se dešava!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

8 thoughts on “PROLEĆE”

  1. ti pokazuješ da nisu svi ljudi psetomrzci, koje uopšte ne razumem.

    na yuotube sam videla puno snimaka koji pokazuju veliko prijateljstvo između različitih životinskih vrsta i to je veličanstveno, na primer, druže se lane i maca .

    videla sam i više snimaka druženja psa i amce u kući i imam utisak da su psi trpeljiviji od maca koje često bez povoda, skaču kuci na njušku i grebu.

    proleće je počelo, puno je lala, miriše jorgovan i nadajmo se samo da vršioci vlasti počnu stavrno da rade i da manje obećavaju.

  2. Da, Saveta, verujem i ja da ima više oni koji vole životinje, od onih drugih.
    Sve je ozelenilo, nekako naglo, procvetalo, baš je divno, a vidim i komarci će ima šta da sisaju za praznik.
    Jako ih je mnogo, naročito u blizini Dunava, gde ćemo ići da roštiljamo!
    Srećan praznik i lepo se odmori! 😀

    1. Jeste, no, ove vrućine su me već dokrajčile. Ništa nije normalno, što se vremena tiče. Do pre neko veče sam obuvala sokne, mada mi je još uvek hladovina u stanu, ali neće još dugo. Srećom, imam klimu, ali, treba izdržati i napolju.

Оставите одговор

