UPROLEĆILI SMO SE

22. mart, ukrasno šiblje

Činilo mi se da nikada neće stići! No, još uvek se zima ne povlači. Zgadili su mi se već zimski kaputi i čizme.

Ove, poslednje, sam spakovala, ostavila samo gumenjake i neke kratke čizmize, koje, trenutno, nosim.

I orman sam počela, polako, da raspremam, još pre neki dan, jer, sručila mi se polica na glavu, na kojoj je bilo i „kurte i murte“. Verovatno je tako trebalo. Malo sam ga rasteretila a iz drugog ormančića, vadim polako letnje stvari i peruckam.

Naravno, puno toga je bilo i za izbacivanje iz ormana. Nekada sam nosila po ustanovama garderobu i cipele, no, sada, zaista nemam vremena, pa sve ostavljam pored kontejnera. Ne stoji dugo, jer, dok izvedem Hamba, stvari su već nestale. Neka, nekom će biti dobre. Meni su lepo služile dok sam bila deblja, nekih trinaestak kila.

I kao što rekoh, kako se priroda budi, tako sam ja sve umornija i sve me boli.

Verovatno ne bih trebala da se spuštam niz tobogan sa mojim unucima, puzim, vijam se sa njima, ali, šta da radim. Kada čujem: bako, ‘ijaj Jeju (sebe Vasilije zove Jeje), ja ne mogu da odolim. Isto tako i malena. Batrga onim nožicama, trči i ona, udara se, pada, plače i ne plače, i tako u krug.

A kada stignem kući, zadovoljna  i beskrajno umorna, napunjenih baterija ljubavlju mojih najbližih, ležem u krevet i kmečim i smejem se. No, jutro donosi boljitak i idemo „Jovo, nanovo“, sve dok ima života u meni.

Samonikle ljubičice, 22. 3.

Ovo su ljubičice iznikle na nekoj bezveznoj površini. Lepe su, ma gde bile.

Srećno vam proleće, dragi moji prijatelji! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

6 thoughts on “UPROLEĆILI SMO SE”

  1. Proleće se budi, i mladi a posebno mi stariji osećamo po neko žiganje, umor i sl. ali ipak lepi dani će nam dobro doći da izađemo iz zimske garderobe i obuće. I ja ovih dana planiram da sređujem ormare, a kao i ti imam puno nenošenih (višak) stvari koje takođe s’ vremena na vreme spakujem i odnesem ispred većih kontejnera, jer ovde ima puno onih koji pokupe šta im odgovara i iznesu na buvljak, kako bi zaradili neki dinar…

Оставите одговор

