SREĆAN VAM PRAZNIK, ŽENSKE!

buket za 8.mart

Pošto sam ovih dana u silnim slavljima, kasnim da vam poželim srećan 8. mart i da se uvek slavi, kako, tako.

Videla sam po ulicama da su žene išle sa cvećem i poklončićima. To me raduje, jer mi se čini da se ovom prazniku opet posvećuje pažnja. Zašto da ne? Što bi muškarci rekli, ja to ne radim SAMO za osmi mart, ja to činim cele godine, misleći na cveće i poklone. Nešto baš nisam sigurna u to, ali, ‘ajd.

Ovaj buket sam ja dobila od moje ćerke. Predivan je i hvala joj na pažnji!

Inače, moja deca su imala godišnjicu braka, pa je moja unuka napunila godinu dana, pa je danas i rodjendan mom zetonji. Eto, sve neki lepi dani.

Ovako je izgledala torta moje unuke!

Liina prva torta

Predivna, ali, njeno lice, kada je videla svećicu i tortu i čula rodjendansku pesmu, neopisivo je. To treba doživeti!

Ljubim vas sve!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

One thought on “SREĆAN VAM PRAZNIK, ŽENSKE!”

Оставите одговор

