DUH

casper

U taj stan sam se uselila, pre mnogo godina. No, mi nismo bili prvi stanari u njemu, već treći. Posle dovoljno godina provedenih u njemu, prodala sam ga i kupila manji.

Sa porodicom, koja se u njega uselila, ostala sam u odličnim odnosima, naročito sa godspodjom Cicom, sa kojom se i danas družim.

E, kada smo živeli u njemu, stalno smo imali problema sa komšijama ispod nas. Stalno im je nešto smetalo: od njihovog zagušenja sudopere (obzirom da nisu imali toplu vodu u kuhinji), do curenja vode iz cevi, na sredini dnevne sobe (što je apsurd, jer tako nešto ni ja ne bih projektovala, kao totalni duduk). Uglavnom sam se ja svadjala sa komšijom, koga je supruga poslala da reši stvar. Bio je izuzetno odvratan čovek, bog da mu dušu prosti. Posle mnogo godina od našeg iseljenja, on je umro, kod kuće.

I, pre neki dan, dodje meni Cica u posetu. Jako smo se smejale, ćaskale i u jednom momentu, pita ona mene, da li je u tom (mom bivšem) stanu, neko umro. Juuuu, ja se zaprepastim i odgovorim odrečno. I tako, redom, pretesala sam ko je sve živeo u njemu i zaključismo da nije niko umro. Pitam prijateljicu što to pita, a ona mi odgovori da misli da imaju DUHA u stanu. Ja se izbuljim, zaprepastim i skamenim. Pa, po čemu ste to zaključili, upitah je?

Reče mi ona da se čudne stvari dešavaju u stanu, noću, naravno. Kao da nešto padne, zaškripi a najgore je bilo kada je iz sna probudio osećaj da je neko vuče za pidžamu. Jooooj, skroz sam se frapirala!!!

Baš sam se začudila, jer mi ne liči na ženu koja veruje u duhove. Rekla mi je da SVE O ČEMU LJUDI PRIČAJU, IMA ISTINE U TOME!

Pošto niko nije umro u tom stanu, ja sam se našalila (crnjak) da je sigurno došao pokojni komšija (onaj ispod), kod nje. Ona u smeh, pa reče, zašto baš on i šta traži kod mene? Verovatno je pogrešio sprat, odgovorih joj!

Obe smo se nasmejale, a mene i dalje proganja misao o DUHOVIMA. 😕

Šta vi mislite? Da li postoje?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

8 мишљења на “DUH”

  1. Od nekadašnje komšinice sam očekivao bar trunčicu respekta prema nama koji više ne postojimo, a ipak smo tu negde, i to bar u onoj meri u kojoj se pokazala visprena kod odabira zanimljive tematike, i postizanju njene savršene kompatibilnosti sa primenjenim stilom pisanja, pa čak i u situacijama kada doza humora kojom su protkane ove zivotne literarne forme poprima svoj crni pečat. Pozdrav i svako dobro.
    Bivši komšija J..S.

  2. E, pa, bivši komšija, jedanput ćemo sresti, tamo negde…
    Hvala na komplimentima! 😀
    I, mogao bi barem malo da nam „opričaš“, kako je biti duh ili, kako je „tamo, negde“. Budi mi tanan i fin, kao i do sada, od kad si tamo…

  3. Jojjjj! Idji, bre!!! Danas je dvadeseti, i ja baš sad svratio kod tebe, a kod tebe duhovi! Ima sad jedno dva-tri minuta da budem u panici 😉 a do kraja meseca nema mirnog spavanja, jer i kod mene duhova kolko oćeš! Te prdne onaj komšija na drugom spratu, te ona komšinica pored njega usisava stan u dva iza ponoći, pa onda pucketa ormar u drugoj sobi; katkad se i ja probudim i prosto osećam da neko bulji u mene, a ja u krevetu, okrenut prema zidu, okrenem se… i vidim da u mene bulji neka faca sa teve ekrana, čita vesti, tj državna televizija reprizira vesti, tek da ne zaboravimo da VLADA radi za nas, za narod, za boljitak, za život bez duhova… a kod tebe, Eliksirče draga, duhovi 🙂 Ali, draga moja, raduj se, raduj se što nisi sama, jer ako nam i duhovi odu, biće belaja. Na kraju, želim ti lep i duhovit provod sa duhovima, uz najlepše pozdrave sa severa Srbije.

  4. E, Dedodoflime, sem mog Hamba, niko više ne stanuje kod mene, bar ja tako mislim! Jedino u mene bulje, direkt, isti oni što bulje u tebe sa tv-a!
    Ja verujem, kao i Labilna, u vanzemaljce. A dok mi se ne ukažu, nije 100% sigurica!
    Puno pozdrava iz tihog, mi, stana! Hvala nebesima, samo da ovako potraje! 😀

Оставите одговор

