5. BLOGORODJENDAN

Standardna-torta-16

Dana, 8. februara, pre pet godina, počela sam sa pisanjem ovog bloga.

Ne mogu da se pohvalim intenzivnim pisanjem, ali, ponosna sam na sebe što nisam odustala od njega, kao mnogi! Žao mi je što nema više Ivana, Ćakulanja, Doli Bel, Dragane, Nene…, ali, to je njihov izbor i verovatno, jaki razlozi za brisanje bloga.

Ukapirala sam da, od kada sam u penziji, mnogo manje toga imam da vam kažem. Verovatno zato, što mi je društveni život ravan kecu (što je bolje od 0), ali mi je zato, porodični, fantastičan.

No, o unucima ne mogu puno da vam pišem sem da su predivni, uživam u njima a i oni u meni. Dajem se, 100 posto. Hvala ćerki i zetu na divnom porodu!

Evo, tortica je tu, pa, poslužite se, makar u mašti!

Ljubim vas sve i hvala vam što ste svraćali kod mene i time me podržavali!

😀

PS: Ovo je 487. post! Vrlo važno! 😉

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

24 thoughts on “5. BLOGORODJENDAN”

  1. Ja u poslednje vreme mnooogo kasnim sa čestitkama (rođendani, blogorođendani), ali verujem ipak da lepe želje uvek nađu svoj put i da za njih nikad nije kasno :). Čestitka od srca, nema odustajanja, samo napred 🙂

    1. Hvala puno na čestitki. Nema odustajanja, samo je tema sve manje, bar kod mene. Doduše, mogla bih stalno da pričam o mojim „bebama“, tj. unučićima, ali, zaista, nema smisla daviti one, koji ih nemaju. No, moraću se jedanput „istresti“ i dosta! Obožavam ih.
      Puno pozdrava! 😀

Оставите одговор

