PASULJ

pasulj

U mom životu se ne dešavaju čuda. Svaki dan protiče isto. Smanjene su mi „obaveze“ kod ćerke i unučića, tako da se, posle podne, prilično, dosadjujem. Da je bar neko lepo vreme, pa da šetam debeljucu Hamba, ali, ovako, sve je na brzaka, što se Hambovih potreba, tiče.

Elem, znate i sami da sam ja od onih žena, koje najviše vole kuću i decu, da redovno kuvam (sem jedanput nedeljno, kada sa starijom ćerkom idem na ručak) i nije mi teško.

No, moja familija ne voli baš često da jede pasulj, dok ga ja obožavam. Tu, kod mene u komšiluku, ima expres restoran sa predivnom domaćom kuhinjom. Jedno vreme, doduše, kratko, hranila sam se tu. Isprobala sve i svašta, ali, pasulj im je, fantastičan. Lepa porcija, plus kupus salata, plus pola somuna i kolač, košta, 300 dinara. To je akcijski ručak! Sve mi odgovara. Dodam papričicu, kao na fotki i ludilo od uživancije.

I, tako, nedavno, rešim ja da ne jedem ono što sam skuvala kod ćerke, nego se naoštrim na pasulj. Aha, sećam se, utorkom i petkom je pasulj. Ok, zaputim se tamo, kad ono, „nidje“ pasulja. Odlepim, totalno! Pitam, pa kako nema pasulja i dobijem odgovor da je ponedeljkom i petkom na meniju! Jaoooooo, znači, poblesavim, izadjem napolje, ritajući se od besa. Ništa drugo nisam htela da jedem.

I tako, napišem ćerki poruku da sam ostala gladna (jela sam slanine i paradajza)! Malo sam izdramila.:D

No, nema veze. Čekam petak, no, opet, zajeb! Kako su mi svi dani isti, opet se preračunam i odem u četvrtak, po pasulj, naravno!

Udjem, imam šta i da vidim. Opet nema table sa AKCIJSKIM RUČKOM! Zašto, zato! Došla u četvrtak, umesto u petak. Opet ista priča, ritanje i bes. Kupim usput picu, bednu zamenu!

I, uspela sam, jedanput, sledeće nedelje da ga ulovim, sem što sam zaboravila da kupim papričicu!

Bio je divan!

***

I, opet, treći za redom u tri nedelje, propliv!

Odem u ponedeljak u 15 h, u moj expres food po pasulj, opet isti zabezek na mom licu. NEEEEEMA PASULJA!
Preveslam celu vitrinu, tražeći ga pogledom, pretresem dane u nedelji, sve štima, ali pasulja NEEEEMA!
Pitam: pa gde je pasulj, dobijem odgovor, da ga nema već dva sata. Sve prodali!!! Da li je moguće da nemam sreće sa pasuljem! Rekli su mi da mogu da rezervišem porciju, koja će me čekati!

Eh, pitam se, da li ovo ima veze sa vremenom :D, ili je u pitanju, nešto, vezano za krštenicu?

A kako ste vi?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

15 thoughts on “PASULJ”

  1. Ja, onako… dobro sam, hvala na pitanju 🙂 Inače, vidim, voliš pasulj; volem ga i ja, ali ne volem ga iz restorana, ma koliko da je dobar. Rekoh, volem pasulj, ali ne neki tanjirčić mali, dovoljan za sekutić, ali ne i za očnjak. Skuvam u onom loncu od deset literi, i posle se prejedem, a to ne valja, i tako godišnje jednom, možda dvaput, ili niz put, peške 😉 ionako se posle žurimo na ono mesto, pa pucamo, kanonada bre 🙂 a i zdravlje je ovakvo, il` onakvo, al` nikako prihvatljivo. Dudice draga, šaljem ti lepe pozdrave iz ovog (u poslednje vreme) nikakvog grada.

    1. Dedodoflime, meni sasvim odgovara pun tanjir pasulja, inače, kada ga skuvam, ispod tri i ne počinjem. Strašno. Mislim da ću pući.
      Čuvaj se, prijatelju moj!
      Ni kod nas nije ništa lepše, teši se!
      Inače, poizlazili puževi golaći, gliste, procvetalo žbunje! I to mi je zima! Bljak! 😀

Оставите одговор

