MOŽDA NISTE ZNALI…

da,  moje tašne,  imaju vrlo siromašan sadržaj! (u množini zato, što, ih menjam)

Da, osim novčanika, maramica, ogledalca, sijaset ključeva, važno mesto zauzimaju šrafcigeri, glinerica i multi alatka, ona sa plavim drškama.

alat

Verovatno ćete se zapitati otkud toliko zanimanje za ovu vrstu alata? Nemam pojma, verovatno mi je to zapisano negde u zvezdama, ali, sećam se, da sam, još, kao devojka, volela male šrafcigere. Onda su došla deca, pa je sva pažnja i ljubav usmerena ka njima, mada sam volela i kaktuse (nasledno od oca), ali, nisam mogla da ih gajim u stanu, iz razumljivih razloga. Imam ih dva, trenutno, ali su visoko na polici da ne može moj unuk da ih dohvati.

Elem, vraćam se na alat. Kada sam počela da nosim cvikere, imala sam neki okvir na kome su se stalno odvrtali šrafovi, tako da sam bila prinudjena da sa sobom imam šrafciger, jer bi mi se bez njega, cvikeri samo složili i pali u krilo ili na pod. E, taj šrafciger više nemam, jer sam ga poklonila, ali sam zato, zapatila, ona dva sa sivim drškicama i onaj crni, krstak.

Glinericu sam slučajno ubacila u tašnu, da zavrnem nešto kod ćerke. No, inače, volim sama da prčkam oko gajtana, tačnije, da promenim gajtan na pegli, stonoj lampi, prekidač na istoj, utikač, da sama montiram crevo na mašini za pranje veša, da zavrćem šrafove gde god to treba. Na dečijem krevetiću se stalno odvrće jedan te isti, tako da moja glinerica radi, svaki čas.

Pre neki dan, kada sam htela da krenem kod ćerke, kola, crkla. Ne mogu na dugmence ni da ih otključam, mada lampica pokazuje da ima beterije u ključu. Pozovem komšiju koji se razume u automobile, da mi pomogne. Dodje on, pokuša, ne kapira šta se dešava. Konstatuje da se ispraznio akumulator. Medjutim, treba ući u auto. Pokuša da skine plastiku sa brave u koju će ući kontakt ključ, ali, nema čim da je skine. Hm, vadim ja moj „šrafciger“ iz tašne, na šta se on začudio i nasmejao. Skinuo plastiku, istim,
i dalje, nema veze, upalio auto preko kablova. Šta mu je bilo, niko ne zna!

I eto, skratili smo vreme tim što sam imala alat kod sebe.

Dečije igračke, naročito za one male, toliko su pričvršćene za kartom, em žicama, em šrafovima, da su potrebni baš specijalni i krstaci i obični, šrafcigeri da se iste oslobode.

Ova alatka sa plavim drškama, retko mi treba, jer, nisu se baš proslavili kvalitetom, no, možda zatrebaju kleštice, za nešto.

Volela bih da imam i bušilicu na punjenje, pa da sama bušim rupe u ormanima i po zidovima, da vešam police i radim šta mi je volja. Možda mi se jednom i ispuni želja.

Da, zamalo zaboravih da je i moja starija ćerka „povukla“ na mene. Prošle godine smo ostale zaključane u ovom delu gde ja stanujem. Blokirala brava.

Ona dograbila šrafciger, skinula bravu, nešto tamo prčnula unutra i otključala nas. Posle je sve vratila na svoje mesto.

Pa, eto, ako vam zatreba majstorica za neke sitne popravke ili promenu utikača na gajtanu, za podmazivanje vrata, zamenu osigurača, sijalica, znate koga ćete zvati!

Čisto da znate da nije svaka ženska tašna „bunar bez dna“, sa sto nekih ženskih stvarčica.

Puno vas pozdravljam!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

10 thoughts on “MOŽDA NISTE ZNALI…”

Оставите одговор

