IDEMO NA MORE!!!

beachbag-summer-craft-photo-420-FF0807EFFA01

Nisam ni sanjala da ću, još za života, videti more. Znate kako je sa malom penzijom. No, kako moji, ćerka i zet, imaju dve bebe, moja pomoć će im sigurno dobro doći. Ponudila sam se da im kuvam, nabavljam i da pomognem oko dece, što su oni sa sve četiri, ruke, prihvatili. Biće nam lepše i ugodnije. Imaće kuvano svaki dan (isto kao i kod kuće), organizovaćemo se oko čuvanja i odlaska dece na „hladjenje“ u apartman. Volim more, ne volim da plivam zato što se bojim ajkula. To je jače od mene i tačka. Volim da sam u plićaku, da se valjuškam. Svaki čas ulazim u vodu, odnosno, čim se prosušim. Ma, uživancija. Isto tako, volim i da gledam u to plavetnilo, jer, zaista, opušta.

Idemo u Grčku, na prvi prst. Mesto se zove Polihrono. Ja sam bila, počev od ’95.godine, jedno 4 puta. Poslednji put, beše davno. A na moru, u Egiptu, 2012. godine. Sećate se, pisala sam dogodovštine sa jahte!!! 😀

Uhvatila me je putna groznica. Napravila sam spisak stvari koje treba da ponesem, ali u malom koferu, jer, nosimo i krevetić na malecku (na rasklapanje), dvoje kolica, tako da će za naše stvari biti, zaista, malo mesta.

Što se tiče mog pakovanja, biće čupavo, zato što nikada ne znam šta će mi se tamo nositi, pa sam, uglavnom, nosila svu letnju garderobu, od koje, NIKADA, nisam nosila ni pola.

Moram dobro da promislim šta da ponesem, a na internetu sam pronašla dobre savete, kako da se pakuju stvari, tako da bude više mesta u koferu i za više garderobe.

Ja sam tip koji voli da ima svašta, pri ruci. Nosim, obično, produžni gajtan, konopac za veš, mada sam kupila i onaj „kišobran“ sa štipaljkama, lepljivu traku, kojekakve noževe, rendisaljku, cetku, i ono što obično nema u apartmanima, a znam šta nema. No, ne znam da li će mi sve to stati u kofer.

Ugojila sam se nekih pola kile, tako da sada imam oko 49,5. Kako kad, pokaže, digitalna, vaga. I kupaće kostime sam dobila od sestre, kada je ona bila mršava, ali nikada manje od 50 kg, tako da sam i njih morala da sužavam u obimu. Posle skoro 20 godina ne nošenja, ponovo ulazim u bikince. Biće me malo sramota, jer sam se malko „zgužvala“, no, šta da radim, kada me je kandida sredila i raznorazni stresovi u poslednje dve godine.

Krećemo u nedelju uveče, a vraćamo se za deset dana.

Ko kod putuje od vas, želim vam SREĆAN PUT, a vama, koji ove godine planirate ostanak u domovini, želim lepo vreme i da ga provedete sa familijom, najbolje što znate.

Puno vas pozdravljam! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

18 мишљења на “IDEMO NA MORE!!!”

  1. Dudice, draga! Srećan „rad“ na moru, i gledaj da se malkice odmoriš, jer unuci su takodje na moru, ali kasnije će vala ponovo biti kući, a posla oko njih taman koliko i na moru 🙂

  2. E, baš ti zavidim što ideš na more a ja ostajem ovde, kući… Ma šalim se naravno, drago mi je što ćeš se brčkati i promeniti malo sredinu. Verujem da si sada u nekoj euforiji oko pripreme, takva sam i ja uvek pred odlazak na neki put. Želim ti srećan put i lep provod a i malo odmora, koliko-toliko. Očekujemo izveštaj sa putovanja kao i fotke…

  3. Zoko, da znaš da bih i ja tebi zavidela!!! 😉
    Da, počele su pripreme za more. Još par dana. Više se brinem kako će klinci podneti put, nego o tome šta ću poneti a šta ne. No, imam spisak, pa po njemu.
    Hvala ti puno na lepim željama! Ako se ne odmorim, bar ću se okupati! 😀

  4. Sigurno Ti je bilo lepo na moru kao i meni. Bile smo blizu, jer sam ja od 18.jula bila u hotelu Palini bič (kako Vuk kaže, a ja se slažem) blizu Kalitee na Kasandi. Poslužilo nas je prekrasno vreme i toplo more.

    1. Miro, jutros smo se vratili. Sve je bilo odlično, klinci dobro podneli i put i boravak na moru, zdravi i veseli. Mališan se nakupao, naronio, obožava vodu, naročito bazensku, a u more smo ga unosili zbog zdravlja i da se naguta morske vode, što nam nije uspevalo, jer je odlično ronio.
      Daaa, zaista smo bile blizu! Divno vreme i jedan pljusak, pravi letnji a posle njega, kupanjac. 😀

Оставите одговор

