ČIST BEZOBRAZLUK

novac_na_drvetu (1)

E, pa, kada bi lova mogla ovako da raste i da se ubira, niko od nas se ne bi bunio, zar ne?
Ali, kada u ovo zlo doba, doba nemaštine, neko, iz čista mira, reši da vam uzima 10 dinara, prilikom plaćanja master cardom i maestro karticom, a sve to do 31. jula, a da vas ništa nije pitao, to je BEZOBRAZLUK, nevidjeni.

Dakle, stigla mi je poruka od Banke Intesa, kako će mi svaki put, kada platim nešto navedenim karticama, maznuti 10 dinara za ugrožene poplavama.

Mislim, da me ne shvatite pogrešno, ali, svojim parama JA RASPOLAŽEM, a ne banka, kako je to ona zamislila. Da je i dinar u pitanju, SA KOJIM PRAVOM I KO IM JE DOZVOLIO DA OD LJUDI UZIMAJU PARE? Koja god da je namena, nije bitno, bitna je otimačina, BEZ PITANJA I DOZVOLE. Nije nas niko pitao za to, nije rešeno na nivou države, zar ne?

Doduše, nije da ne mogu ništa da uradim, mogu, em, nisam komintent te banke (privatno, službeno jesmo), em, mogu da im se zahvalim na UPOZORENJU, čak i da imam kod njih kartice, da ne plaćam ništa karticama do 31. jula. Ne dam im pare, eto, može mi se. Pomagala sam kako sam znala i mogla. Znamo li koliko je novca uopšte skupljeno od sms koje smo slali za ugrožene poplavama? Ne znamo! A jako dobro znamo, jer gledamo i slušamo ljude koji su se vratili svojim „domovima“, da pomoć slabo stiže, da su na konzervama i dalje, da im stoka gladuje itd, itd.

Pa, sramota jedna!

Šta vi mislite, dragi moji blogeri?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

4 мишљења на “ČIST BEZOBRAZLUK”

  1. Dudo, nisi dobro razumela, Banka Intesa će sa svog računa uplaćivati (donirati) 10 dinara. Tako da, ako kupiš žvake od 50 dinara, Banka će sa svog a ne tvog računa, uplatiti 10 dinara. Ako kupiš nešto za 5.000 dinara, oni će ponovo uplatiti 10 dinara sa njihovog računa. Zaključak – ko ima Maestro i Mastercard Banke Intesa neka plaća artikle pojedinačno 🙂

Оставите одговор

