NAPUNIH 61

11. jun, Duda, Neda, Gocke, Dubravka

Juče, 11. juna, malo društvanjce, uglavnom najuža familija i prijateljice, proslavismo, onako, opušteno, moj rodjendan u divnoj poslastičarnici u Novom Sadu.

Ćaskale smo (isključivo žensko društvo), smejale se, podeliše se pokloni, osladismo se i eto me, već u 62. godini.

Još sam malo omršavila, no, ne žalim se.

Sve što sam napisala u prethodnom članku, važi. Unučiću su mi medeniši, ćerke divne, kao i uvek. One su mi i priredile slavlje u Vremeplovu.

A kako ste mi vi u ovim vrelim danima?

Puno vas sve pozdravljam!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

28 мишљења на “NAPUNIH 61”

  1. Srećan rođendan Dudo, i da uživaš u svojim unucima još dugo, dugo…
    Ja udadoh kćerku sada u subotu a prinovu očekujemo u oktobru 🙂
    Blog je zamro, ali neka… nemam ni vremena a „real life“ je važniji…

  2. Srećan rođendan.
    Previše si oslabila.
    Moraš to nekako nadoknaditi.
    Mršavost u principu nije loša… zdraviji su ljudi… ali, čini mi se po slici, da si ti malo više utanjila.
    Dosta puta sam prolazio pored kioska ali nikako da tebe vidim da radiš pa da navratim.
    Pozdrav,
    Sindža

  3. Hvala ti puno Sindžo.
    Jeste, jako sam „godžava“, ali ne iz hira, već zbog kandide i posebne ishrane koju ona ne voli, a bogami, ni ja. Sve je jako dijetalno. Počela sam da malo jedem i one naše domaće: slanine, bela ‘leba i paradajza. Jaoooo, nisam ni znala kako je to leeeepo!!! Nisam jela normalnu hranu preko 7 meseci. Kada mi je kilaža pala ispod 50, utrtala sam. No, kandida je užasno dosadna i dugo traje.
    Ja ne radim u trafici, već samo uletim, pokupim šta ima za banku, knjigovodju i to je to. Radi moja ćerka i jedna radnica.
    Pozdrav tebi i lepšoj polovini! 😀

      1. Ja sam je dobila od stresa (kao i moja ćerka). A imaju je i bebe, čim se rode. Ko bi ga znao. Mislim da je to bolest modernog doba. Kao i problem sa štitnom žlezdom.
        Može da se dobije i posle uzimanja jakih doza antibiotika. Ja ću da ti napišem šta smeš da jedeš,pa ti kreni, kao da je imaš. Užas jedan.
        Danas sam se častila belim (toplim) hlebom, puterom, salamom i paradajzom, za večeru, pa mi se sve plakalo kako je lepo (ništa od toga ne bih smela da jedem).. Uživa i kandida u mom stomaku. Vesele se, sve podvriskuju (krče creva, a toliko se namnože da se naduvam kao žabac). Eto, ukratko! 🙂

  4. Srećan rođendan draga naša Dudice i sve najbolje ti želim. Zaista se divim sa kolikom skromnošću opisuješ svoj život, gubitak svoje kilaže (zbog dosadne candide) ali verujem da ćeš nakon eliminisanja te „napasti“ ponovo noći da uživaš u hrani i da nabaciš neko kilce, kako ne bi gurala jastuke među noge, dok spavaš,hahaha… Da si ti živa i zdrava 100 god. kao i tvoji najmiliji a kilaža i nije najbitnija stvar u životu. Pozdrav!

  5. Hvala ti puno Zoko! Ma, otarasiću je, nema šta. Samo što dugo traje lečenje, a para malo. Kilaža mi ne smeta, sem kod garderobe. Srećom, moja sestra je sačuvala sve lepe stvari iz perioda kada je ona bila mršava (imala je 52, 53 kg), mada sam je ja prešišala sa svojih 50. 😀

Оставите одговор

