KAKAV JE OSEĆAJ IMATI SKORO 61 godinu

godine-starost-koljena-1328585176-102097

Eh, da je samo stvar u miniću! Ove gospe, sigurno nisu omršavile, iznenada, kao ja, tj. za poslednje dve godine, oko 15 kg.

Ne, ne gadi mi se meso, nemam opaku bolest ali, zato, imam dvoje unučadi i turbo sam, baba.

‘ajd, idem od početka.

U junu, punim, 61 godinu. Ne mogu da kažem da osećam baš toliki teret godina, ali, kile, koje su spale, za oko dve godine, ostavile su, velike tragove, na meni. Ono što nikako nije zgodno, to je garderoba, koja je, sa broja 42, spala na 36. Da, isto se odnosi i na donji veš. 😀

Sada imam 51 kg i 200 gr. Nosim ćerkine farmerice, a garderobu sam, SVU, dobila od sestre, koja je, bila mršava, pre više od 10 godina. Srećom, nije se ništa značajno desilo u modi, bar za nas, „matorke“. Da, srećom, jer, ona je nosila uvek dužinu suknje ispod kolena, a ja sam, uvek, nosila iznad njih, jer, imala sam šta i da pokažem (bez lažne skromnosti :D). Sada, to sve otpada. Ostala smežurana kolena, zadebljana iznutra i mršave butine. Nikako za mini suknju. To sve se mora pokriti, da se ne plaše mala deca!!! 😉

E, sada dolazi i zdravstveni faktor!

Pojavile su mi se neke nove koske, koje, kada sam imala 65 ili 66 kg, nisam znala ni da postoje. U ovo doba, prošle godine, užasno su me odvaljivali kukovi, kao i sada. Verovatno, proleće i ovo, odvratno vreme.

Uveče, kada legnem, podmećem jastuk sa rupom ispod trtice, da me ne boli ta, NOVA, kost. Sećate li se, dragi moji, kada su vam poslednji put izletele one koske sa obe strane stomaka, a on upao unutra? E, to ja gledam i proveravam, svako veče, kada ležim na ledjima. Onda, kada se ukočim, okrećem se na desnu stranu, stavljam deblji jastuk izmedju nogu (nije ono što ste pomislili, sram vas bilo 😀 😀 😀 ), da bih „nivelisala“ kukove i mogla da spavam. Onda, kada se okrećem, vadim ono jastuče sa rupom, jer me žulja… i tako, celu noć radim, radim i onda se, kao, baš naspavam i ustajem odmorna za moje piliće.

No, ipak, guram, nekako. Kaiš stežem, da ne ostanem bez farmerica.

Sve u svemu, kažu stariji od mene, postoji lek za to sve: uzmeš krštenicu i trljaš po svim bolnim mestima! 😀

Nemam krštenicu, mrzi me da je vadim!

Pozdravlja vas, vaša prijateljica!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 thoughts on “KAKAV JE OSEĆAJ IMATI SKORO 61 godinu”

  1. Eh Dudu oboje znamo da je lošiji osećaj nego kad imaš obrnuto od 61 – recimo 16. Ali oboje možemo samo da kažemo Hvala Bogu na ovome, mnogi ni ne dočekaju 😉

    1. HVala Shunjo, ali ispred reči „mačka“, dodala bih „olinjala“! 😀 😀 😀
      Joj, kako su slatki, oboje. Ona će sada dva meseca, za par dana, a on krajem meseca dve godine. Još je i on beba, zezator! 😀 Bakin blizanac!

    1. E, kada sam imala 19, šezdeset godina mi je bilo duboka starost. A sada, ma, strašno mi samo kada ih izgovorim. No, još uvek mogu da potegnem! 😀
      Hvala ti na lepim željama, no, bilo bi dobro samo da sklopim oči i da se sa mnom niko ne bakće!

  2. Dudo, da mi je da te zagrlim!
    Nisam mnogo mlađa od tebe, za razliku od tebe ja bih volela da smršam mnogo više od 15, i mene počinje da bolucka ovde-onde, ali uopšte se ne osećam starom.
    Kažu da unuci podmlađuju, jedva čekam, valjda ću dočekati. Drži se, vrednice naša 🙂

    1. Zagrlićemo se Neno, nego šta.
      Ma da, rekoh ja, od toga se ne umire, ali, predstavlja problem kod ležanja. Zato postoje jastuci, pa, podmetni gde treba! 😀
      Podmadjuju unuci, ali i zahtevaju da im se predaš, cela. E, tako se Neno skidaju kile! 😀

  3. Trčanje za unučićima održaće vas u dobroj formi! Ne kaže se mršava sam,olinjala,imam tolike godine i blabla… Kkaže se ugledajte se na mene,imam 61 i odličnu liniju i kondiciju!

    1. Vesna, smem li da kažem da mi je jako žao a u isto vreme i drago, što radiš na Onkologiji. Mogu samo da zamislim šta si sve tamo doživela i doživljavaš.
      Nadam se da ću biti na nogama i bistra u glavi, još dosta godina. Hvala na lepim željama i komplimentima! 😀

Оставите одговор

