USKRS

Uskršnja jaja

Ove godine me je obišlo farbanje jaja. To je odradila „omladina“. Dosta je bilo, bar što se mene tiče.

A ovo je napravila moja „kreativna“ ćerka, sa puknutim jajima:

Popucala jaja

Malo se našalila, a dobra je ideja! 😀

Neki dan sam šetala unuka i bacala poglede po bašticama na Telepu. Bojala sam se samo da me neko ne „uleca“, kako mu fotkam dvorište. Predivno je proleće, sve je rascvetalo i nabujalo. Mogu misliti, kako ove baštice izgledaju, sada, posle kiše! Godiće vam malo cveća u ovim tmurnim danima!

Baštica 1
Baštica 2
Baštica 3

Ukoliko sam uspela da vam izmamim osmeh na lice, drago mi je!

ŽELIM VAM S V I M A, SREĆAN USKRS SA ŽELJOM DA GA PROSLAVITE U KRUGU VAŠIH NAJMILIJIH!

HRISTOS VASKRESE!!! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

8 thoughts on “USKRS”

  1. Vaistinu vaskrese, Aleks. I meni je jako drago što ga svi slavimo, zajedno! Kamo sreće da se „pomire“ crkve i to bude jedan praznik, kao i Božić.
    Ona jaja, gore u korpi, su ona prava, farbana, a ova dole, sa tužnim facama, su popucala pa se stužila!
    Puno pozdrava i sve najlepše! Javi se, da čujem šta ima novo! 😀

  2. Vaistinu vaskse!
    Srećan uskrs i tebi, Dudo.
    Jaja su baš zanimljiva, a fotografije dvorišta su me oduševile. Ja sam u drugoj vrsti iskušenja kad prođem pored ovakve lepote: da uberem koji cvetak za presovanje.

Оставите одговор

