VRATILE SE RODE

Bela-roda-u-letu-ciconia-ciconia

Juče sam sa unukom gledala kroz prozor, mahali smo automobilima, biciklistima, kamionima, prolaznicima sa baj, baaaaaj, i mahali rukom.

Odjednom, pogled mi odvuče nešto veliko u letu. Obratim pažnju i ugledam rodu. Kružila je iznad nas i merkala poljanče, preko puta zgrade u kojoj moji stanuju. I prošle godine je uradila isto. Ima tu granja i svega potrebnog za njeno gnezdo. Gledala sam je prošli put, ali nisam imala dobar telefon da je fotkam, a ni sada, nije bila dobra prilika.

Baš se radujem, jer ovaj dogadjaj znači da je zimi, zaista, došao kraj!

Sve voćke se rascvetale, drveće skoro završilo sa listanjem, samo još čekamo vrbu i topolu da procvetaju, da počnemo sa psovkama i čišćenjem stana od onih „cica maca“ koje lete.

Evo i fotka jednog drveta koje sam uspela da fotkam u Petra Drapšina, ulici. Predivno je, zar ne?
Proleće u punoj snazi

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

8 thoughts on “VRATILE SE RODE”

Оставите одговор

