I TAKO, TEKU DANI…

magnolija, mart

Uspela sam, i pored svih obaveza, da primetim, da je proleće, zaista stiglo. Magnolije procvetale i u mojoj ulici, kao i u Ribnjaku.

Moji dani su, uglavnom, jednolični. Nemam nikakvog društvenog života, sem, kada sam kod kuće sa Hambom, posete me dve drugarice i to je to.

Svaki dan sam kod ćerke. I to ne samo ja, već nas tri, na smenu. Kako je Vasilije bio stalno bolestan, po kretanju u jaslice, i na krau balade, u novembru, zapatio i upalu pluća, tako je doktor zabranio njegov odlazak u vrtić. Znači, stalno je bio kod kuće,, tako da smo i, dok je ćerka bila u rizičnoj trudnoći, stalno bile tamo, jer joj je pomoć bila i jeste, neophodna.

Beba je slatka, jede i spava. Bila je i u prvoj šetnji.
baka i unuka, mart

Danas joj je 20. dan od rodjenja.

Bebin brat je od danas, ponovo u jaslama, na par sati, dok se opet ne privikne. Jedva čekam da čujem kako mu je danas bilo. No, verujem da je bilo sve ok, jer je i prošle godine, voleo da ide. Ljubi ga baka.

Inače, ja sam, od silnih obaveza i kandidom, kojoj sam konačno stala na rep, omršavila do devojčke kilaže. Lakša sam od obe ćerke, koje su vrlo vitke. Nosim njihove farmerice! Ne ponosim se time, jer sam oslabila i fizički i psihički, no, sve ide na bolje. Hranim se kako treba, ubacila sam i neke minerale i vitamine, tako da mi je sve bolje i bolje.

Volim moju decu i onih dvoje mališana. Ako ih, slučajno, ne vidim jedan dan (a trudim se da to i uradim), jedva čekam sledeći,da ih izmazim, izljubim, da se vijam sa Vasilijem, da ga vodim na igralište, na tobogan, na klackalice i da, zaista, uživam u njima.

A kako ste mi vi?

Puno pozdrava i razumećete, zašto me baš i nema na blogovima! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 thoughts on “I TAKO, TEKU DANI…”

  1. Уживаш, тако и треба! Дошло пролеће, још Сунце да се смисли да загреје који степен јаче и милина! Ми смо у складу са временом. 😀

    1. Hvala ti Char. Mala je dobila 2300 grama za mesec dana!!! Prava je sisalica! Vasilije je ne gleda, ne dira, ali, kada je nema u kolevci, pita: ‘de je? ‘de je? 😀
      Liniju su doterale aktivnost (i više nego što treba), kandida u stomaku, sekiracija…., hoćeš još? Nisam za bikini, jer, ipak, imam 60,5 godina a koža se ne skuplja, gubitkom kilograma, u mojim godinama. Na žalost! 😕

  2. Meni se sve čini, da se kroz unučiće, ma kako paradoksalno zvučalo, još jednom proživi mladost, kao i sve ono što sa decom nismo stizali,šansa za popravni, za propušteno gradivo. Bravo!

  3. Vesna, dobro mi došla.
    Ne znam da li proživljavam mladost, no, starost mi, nikako nije dosadna. Danas je moj unuk napunio dve godine. Bio je jako sladak, veseo, igrao se sa klincima, vitlao i sve je bilo divno. Njegova sestrica je spavala. 6. juna, ona puni tri meseca. 🙂

Оставите одговор

