DUPLA BAKA

beba-kupus-smijesne_slike

DANAS, 6.MARTA, U 8,15 SATI, RODILO SE MOJE DRUGO UNUCE, DEVOJCICA LIA. RODJENA JE CARSKIM REZOM. TESKA JE 3640 GR I VELIKA 51 CM.

MAMA SE OSECA DOBRO I VEC JE ZALJUBLJENA U SVOJU CERKU.

KAZE DA JE PRESLATKA.

INACE, NASA ZELENA, ASTROLOGICA, VIDELA JE DA JE U PODZNAKU BIK, DA CE BITI HEDONISA, UZIVATI U SVEMU I SVACEMU A BICE I PRAVA PAMETNICA. 😀

SVI SMO SRECNI I KONACNO, ODAHNULI.

JA CUVAM VASILIJA I CEKAM DRUSTVANJCE, DA MALO PROSLAVIMO RODJENJE NASE DEVOJCICE!

MOJ UNUK, LJUBAV MOJA PRVA, NEMA POJMA O CEMU SE RADI. VESEO JE, IGRA SE, PONEKAD KAZE MA – MA, A ONA, KADA GA JE CULA DANAS PREKO TELEFONA, DOK JE PRICALA SA MNOM, POCELA JE DA PLACE. NO, TO JE BILO ODMAH POSLE PORODJAJA, JOS JE BILA U BLAGOJ DRHTAVICI I POD UTISKOM SVEGA. HRABRA MOJA DEVOJCICA, MOJE MLADJE CEDO.

SAMO DA SE STO PRE OPORAVI I DA DODJU KUCI DA NASTAVE ZIVOT U CETVORO!

LJUBIM VAS SVE!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

28 мишљења на “DUPLA BAKA”

  1. Duuudoooo… ne znaš koliko se radujem što si postala baka i što sva sijaš od sreće…. čestitam generacijo. Znam ja kako je to kad novi život dođe u kuću…. mnogi zli će te kritikovati, ali pljuni im pod prozor.
    Meni drugo unuče stiže u Oktobru od druge kćerke…. očekijem navalu unučića, biću kao one babe i dede sa Anda koji imaju po stotinu unučadi i praunučadi… ma neka nas mrze usedelice… čestitam Dudo i kad dođem u NS hoću da se počastimo u to ime 🙂

    1. Hvala ti puno, Zorice. Mala je slatka, napredna, brat je ne šljivi, kao da ne postoji, što nama odgovara. Verovatno zato, što je i on još beba i posvećena mu je maksimalna pažnja. Dežuramo kod njih nas tri. Ja sam kod kuće odmoru, dva dana. Pozdrav! 🙂

Оставите одговор

