MUKE JEDNE BABE

1. mart 2014. proleće

Vidim ja kako stiže proleće. Sve nabujalo, rascvetalo, kao ovo drvo u mom komšiluku.
Vidim i kako je veliki stomak moje ćerke.
Vidim ja svoju sreću uz unučiće.
Vidim kalendar ispre sebe i brojim dane.
Vidim, 5. mart, dan kada moja ćerka odlazi u porodilište a
vidim i 6. mart, dan kada će se roditi, carskim rezom, moja unuka, Lia.

Noći su mi sve duže, brinem, kombinujem, kako ću sa unukom, kako ću sa Hambom, kako cu u nabavku sa mališom, no, čini mi se da brinem više nego što treba. Sve će doći na svoje mesto, samo da se ona porodi i da sve bude u redu.

Moj Vasilije je napunio, 26. februara, 21 mesec. Prava je beba, još uvek. Ništa zglavno još ne priča, sem što viče MAMA. Voli je, naravno, oca vidja retko zato što radi dva posla. Tužno je to što su nam priredili GLAVONJE, pa se porodice rasturaju, ne vide, ne druže deca sa roditeljima. Šta bi bilo da i ja radim? Kako bi ona sa dvoje male dece, s tim što joj je i trudnoća bila rizična pa je morala da se čuva?

Voli, naravno, sve nas, koji smo oko njega. Ja sam svaki bogovetni dan kod njih, satima.

Vijamo se, smejemo, mazimo, kupam ga, ma, uživancija.

Eto, držite mi šipke, a ja ću vas već obavestiti o svemu!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

19 thoughts on “MUKE JEDNE BABE”

        1. Naročito ono „6 jezika“, hvala Bogu, tu ne manjkam! Hvala ti, iz tvojih usta u božije uši. Za sto godina, da ležim ocaparena i da mi menjaju pelene, hrane na flašicu i sahrane, uz psovke! 😀

  1. Dudo, ne brini se svi ti šaljemo dobre vibracije da što lakše i brže prođu naredni dani i da se zajedno radujemo i veselimo devojčici. Blago tebi imaš najlepše zanimanje na svetu, baka, pa sad još i dupla. Svaka čast na energiji, ljubav je čudo.

    1. Breskvice, znala sam ja kome da se obratim za podršku i pomoć! Da nemam vas, život bi mi bio mnogo teži! Nadam se da ćemo svi uživati, a odmarati se , hm…. šta to beše? Ljubim te! 😀

  2. Eliksirče, draga! Imam ja ovde jednu komšinicu. Čangrizava, nikada se nije udavala, dece nema, naravski – ni unuka, nekmoli unučiće. Dakle, ovo bebče da se rodi zdravo, i da vam usreći nadolazeće noći i… noći 😉 Sledećih petoro-šestoro-sedmoro unučića, unučadi bre, sa njima ćete lakše, a tek ti, iskusna baka, baba kako ti kažeš. Uz lepe pozdrave, želim vam puno sreće, a ti zasuči rukave 🙂

  3. Zaboravih da kažem Dedo, VIDEĆU JA I SVOG BOGA! 😉 Hvala ti puno, samo da se rodi zdravo, da se moja ćerka lako i bez komplikacija porodi i da mi dodju kući. Posle ćemo, hm, valjda ćemo, lako ćemo! 😀

    1. Daro, dobro mi došla i hvala ti na podršci. Volimo se mi, nego šta, a baba, kao ja, još nije ni blizu za bacanje. Mogu da potegnem kao njih dve zajedno!
      Navikla sam, odgajila sama dve ćerke, pored muža pijandure. 😀

  4. Draga naša Dudo, raduj se, dobićeš unukicu i nemaš razloga da brineš kako ćeš sve postići. Ma zamisli, za kratko vreme dobiješ i unuka i unuku, šta ćeš lepše. Daće Bog, biće sve u redu i čekamo da nas obavestiš…

  5. Svaka čast i tebi i njoj. Vjerujem da nije lako ali sve su to slatke muke kojih ćete se kasnije s osmjehom sjećati. I ja planiram otprilike takvu razliku pa se nadam da neće biti problema 🙂

Оставите одговор

