PREDIZBORNA GNJAVAŽA

Čim otvorite oči, pogledate na ulicu, vidite neku od, već dobro poznatih, političkih, faca, kako vam se cere u facu. Doduše, ne baš jako da ne izgledaju previše opušteno, već onako, kao, aha, videćete vi već vašeg boga, ako ne glasate za nas!

E, stvarno, ne mogu više da podnesem sve to!

Pre neki dan, igram se sa unukom, podignem ga da gleda automobile, kad, preko puta, cela trafo stanica izlepljena
pred izbore

Briga me ko je na fotki, povraća mi se od tih kampanja. Da li to uopšte neko sluša, sem onih koje dovuku da slušaju silna obećanja, uživo, ispred mikrofona?

Vidim juče nekog glavonju, ne znam ko je, nepoznat mi, šeta pijacom i rukuje se sa prodavcima i kupcima. Bljak, bljak, bljak! Kako se ne gadi samom sebi?

Da sam ja NEKO u ovoj državi, ZABRANILA bih predizborne kampanje. Čemu one, uopšte služe?
Pa zar se nisu svi već pokazali i dokazali od poslednjih izbora do sada?

Čemu opet obećanja, pljuvanja jedni drugih?

ZAŠTO LJUDI? ZAR NISTE UKAPIRALI DA NAM SE SVIMA VEĆ GADITE!!!

22. II 2014.

Evo još jednog proS(t)era, što bi rekao Zoran Radmilović u Radovanu III:
pRos(t)er

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

18 thoughts on “PREDIZBORNA GNJAVAŽA”

  1. staro je pravilo da 3x ponovljena laž, pa u skladu s tim, oni ponavljaju i ponavljaju..
    umesto zabrane predizborne kampanje, ja bih uvela većinski izborni sistem što znači, na primer, formira se u celoj Srbiji 100 izbornih jedinica i u svakoj se bira po jedan poslanik. u nekim izbornim jedinicama 10 ili više političkih partija bi istakle svoje kandidate i ti kandidati bi dolazili na skupove građana, išli od vrata do vrata i na drugi način kao živi ljudi razgovarali sa svojim biračima , borili se za glas svakog birača .
    kandidat bi, naravno , iznosio program svoje partije ali bi građani mogli da formiraju i stav o njemu kao ličnosti.

    1. Saveta, ne mogu to ni da zamislim, zato što mi se sve ovo već zgadilo do povraćanja. Ne mogu da ih gledam, a kamoli slušam. Stalno jedno te isto, iste face. Ajd da se pojavi neko novi, pa njega da oslušamo, da čujemo šta on „nudi“. Ovo je sve tra-la-la. Sve smo već i čuli i doživeli! 😕

    1. Breskvice, pa naravno! Juče, prolaze neki jadnici, sa parolama vodeće stranke. Vidiš da nisu došli svojom voljom, odnosno, da se nisu sami organizovali! Užas. Kao nekada, kada su nam izvodili iz škola kada je Tito nailazio da mu mašemo! Uvek je sila glavni pokretač, a mi ovce nad ovcama. Hoće li se, konačno, pojaviti neki pravi pastir? 😕

        1. Kao ti nisi? Ko nije lupao u šerpe i poklopce bio je „sa one strane“. Eh, moralo se ići nekim rekom, ali, ćorak, očigledno. Ko bi ga znao, ono se moralo menjati, sećaš li se (Dolly Bel)? 😉

          1. I to Crvenog monstruma! 😉
            Bila sam i ja nekada, mlada, neiskusna, morala sam u Komunjare, no, nedolasci na sastanke, zbog male dece, učinili su to da su, jao, meni, morali da me isključe. Plakala sam danima (lažem kao skot). Kada mi je sekretar rekao da su eto, morali da me isključe, nas četiri smo samo sagnule glave i kao stužile se, a čim je on izašao, ustale i počele da igramo onako, u tišini i otvaranjem usta, govorile jeeeeee! 😀

  2. Potpuno se slažem! Izbore je lako bojkotovati, što će, verujem, više glasača nego ikada i uraditi, ali kako bojkotovati kampanju od koje nam se povraća? Isključiš TV, ne otvaraš novine, gledaš strogo ispred sebe dok ideš gradom da slučajno perifernim vidom ne uhvatiš neki plakat ili bilbord, ali opet te smaraju telefonom ili dolaze na vrata. Kamo sreće da su poslušali onaj predlog da novac predviđen za kampnju daju na lečenje bolesne dece.

    1. U pravu si Savesna. Ne možeš se rešiti napasti. Gori su od vaški, kandide i ostalih boleština.
      Danas u gradu, prilazi mi polako jedna iz D stranke. Ja ispružila ruku i mašem u fazonu NE PRILAZI, jer ću te puknuti po sred face! Mlada, nije ona kriva. Ko zna kako je uslovljavaju na poslu. Možda mora da deli te letke. Uf, strašno. Zamisli koliko bi života spasli da su pare otišle na lečenje dečice?
      Ali, njih to ne pogadja. Mislim se, da je nekoj od svih tih stranaka TO palo na pamet, glasala bih OBERUČKE za njih, ko god to bio.

  3. Slažem se Dudo, ne znam kako se boriti protiv tog zla. Lepljenje plakata je zabranjeno, osim na za to predviđenim mestima, ali za razliku od drugih, inspekcije zaobilaze političke patrije. A tek telefonski pozivi.
    Slažem se i sa svim komentarima, i zaista mi je žao što ni jedna partija nije prihvatila predlog da novac da na lečenje dece.
    S druge strane, šta će Nikolić na otvaranju, a dačić na zatvaranju Olimpijskih igara? Koliko to nas košta? Plate su smanjili kome su mogli, ne gledajući koliko lica izdržava. lažu nas da možemo lepo da živimo, da cene ne rastu, kao da mi ne idemo u samoposlugu, prikriven je rast cena smanjenjem pakovanja, potcenjuju nas, misle da smo ovce. Ovaj izborni sistem ne valja. bojkot izbora i beli listići idu u prilog partijama koje dobiju najviše glasova. Ne razumem ljude koji mogu da posvete život tim partijama, mislim na fanatike i sitne partijske aktiviste, na ove što besplatno lepe plakate, iz ubeđenja.

Оставите одговор

