IGRICA

Hvala http://www.charolija.com/svasta-nesto/mi-blogeri-volimo-da-se-igramo/, dragoj blogerki što me je navela da se malo poigram, medjutim, trenutno sam u vrlo velikoj frci, očekujući drugo unuče i pomažući ćerki oko sina koji će, za koji dan, napuniti 21 mesec.

Char, moj život se vrti oko crtanih filmova, gummy bear, bumbalu i to je ujedno i jedina muzika koja me opušta, držeći unuka u krilu.

Na selu bih živela, ali da sam mnogo mladja. No, sada je kasno za to.

To je sve što sam zapamtila od pitanja. Izvini, matoroća!

Ljubim vas i ne ljutite se, što neću navoditi 11 pitanja i 11 imena blogera koji će odgovarati na ista.

Slobodno vreme koristim za odmor i pomalo virnem na blogove.

Inače, devojčica nam stiže 6. marta. O imenu ćemo kasnije! 😀

Kolevka za devojčicu

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

12 thoughts on “IGRICA”

  1. Uhuu… sreća, sreća, radost. 🙂 Baš sam pre neki dan razgovarala sa mamom kako jedva čekam da dođe vreme da i ja imam unučiće. Mislim da babe i dede imaju više vremena da se posvete svojim unučićima, nego što su imali da se posvete svojoj deci. Ne sumnjam da jurcaš na 100 strana, ali sam sigurna i da uživaš u svim tim slatkim obavezama i pripremama. Puno sreće vam želim i radujem se sa vama. :*

  2. Uživam Char, još kako! Vasilije je presladak, naš blizanac, tako da je stalno nasmejan, izmišljam nove igre s njim, znatiželjan je, jurcamo se po sobi, modra su mi kolena, pa onda, kada legne, navalim na kuvanje. Ćerki je sve teže, pada joj pritisak, skače puls i tako, znaš već i sama, tri puta si sve to preživela.
    Ja sam u penziji, što je sreća u ovoj situaciji, obzirom da je ćerka sama, muž radi od jutra do sutra, tako da joj je pomoć neophodna.
    Hvala ti lepim lepim željama. Brinem, naravno, ali nisam negativna. Kao svaka majka o svom detetu.
    I lažu sve babe koje kažu da više vole unuke od svoje dece. To su budalaštine. Ljubav prema detetu je uvek ista, a ovi mali, unuci, vole se na drugi način!
    Javljam, kada se desi radosni dogadjaj! Ljubim vas sve! 😀

Оставите одговор

