SMOTANA, zbog retardiranog Merkura

A pro po ovog, http://zelenavrata.wordpress.com/2014/02/12/retardirani-merkur/ htedoh da vam opišem kakve sam trapavštine imala u istom danu!

Eh, taj retardirani Merkur, baš ima uticaja na mene, matoru i smotanu.
image004

Ustanem tog dana, pre neki dan, kao i svako jutro, krenem da razbacujem jorganče i potkačim čašu sa vodom koja stoji na polici iznad kreveta!

Jaoooooo, kao da se prosulo sto litara vode! Ne možete zamisliti moj bes! S V E je bilo mokro. Po svim stolicama, stolu, ma, gde god je bilo mesta, raširila da se suši kompletna posteljina sa sve jastucima.

Odoh u grad, besna kao ris!

Vratih se oko 14 h, procedura sa Hambom, uobičajena. Prvo mu, ne skidajući se, dam da jede. Granule sa malo tople vode i mleveni keks od gore. Krenem iz kuhinje, zapnem rukavom za kvaku, i sve prospem po podu, čizmama, zidu, vratima. Uh, jebemtidatijebemsmotanu kozu!
I tu ja odmah počnem NAGLAS da psujem i sebe i ruke i sve po spisku. Onda zavirim u sobu i vidim prizor, kao kod cigana čergara. Razbacanu posteljinu!

A pri tom, Hambo gazi po toj tečnosti sa keksom, hvatajući granule, da se ne baci koja, slučajno. Onda je i on fasovao grdnju!

Nije se na tome završilo. Nastavlja se, baš kao što je Zelena opisala. Svaki dan napravim neku svinjariju.

Ajd, brzo prolaze dani, pa će valjda i ovaj retardirani da se vrati u normalu!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 thoughts on “SMOTANA, zbog retardiranog Merkura”

  1. Ha, ha, ha Dudo… tvoj Merkur je izgleda debelo zaglibio tu gde jeste… ali ne brini, i moj Merkur je veliko spadalo, baš mi zagorčava život… 😀
    Ni manje planete ni većeg šereta… 😀

    1. Više volim da o sebi pričam tako, ja sama, nego drugi!
      Moja mama je 33. godište, ali je nema već 24,5 godine. Imala je 56 kada je umrla od posledica saobraćajke, zajedno sa ocem! Ne mogu ni da zamislim kako bi sada izgledala. Mislim da bi i ona bila tako doterana, kao što je i bila, do poslednjeg dana. 😕

Оставите одговор

