DANAS MU JE 5. RODJENDAN

Happy-5th-Birthday-Haven-of-Hope

NA DANAŠNJI DAN, PRE PET GODINA, NA NAGOVOR MAKARONE A UZ NESEBIČNU POMOĆ ADVOKATICE, OTVOREN JE MOJ BLOG.

Tog dana sam se samo predstavila. Bila sam jako uzbudjena pa nisam mogla ništa više da napišem. Kada su se osećanja malo sredila, 9. februara sam napisala svoj prvi, zvanični post TO JE BIO ŽIVOT. Ako vas baš kopka, možete ga pročitati.

E, kad prodje tih pet godina. Ovo je 454 post. Bila sam mnogo aktivnija prve dve, tri godine, sve dok mi se nije rodio unuk. Angažovana sam prilično oko njega i trudnice mu majke, tako da sam malo zapustila blog.

No, najžalosnije mi je što sam ukapirala da su se blogovi nešto „ofucali“, tj. blogeri se ulenjili.

Mnogih više nema. Ivan je otišao i više ni traga o njemu, što mi je jako žao. Ivane, javi se, ako ponekad zvirneš na ovaj blog.

Dollybell se ućutala, Elektra, takodje, Veshtichanstvena se javi, tu i tamo,a ima i novih blogera i oni se prilično trude. Mislim na one koji su otvorili blog, mnogo posle mene, ili su tu negde bili, a ja nisam znala. Svaka im čast.

Čitala sam neke svoje postove iz ranijih godina, pa vidim razliku. Bila sam i mladja i mnoge stvari su mi se dešavale. Sada je prilično monotono, mada mi se život izmenio iz korena. Zadovoljna sam, ali, nemam baš mnogo tema o kojima bih pisala.

Jedno vam obećavam: dok je mene i kompjutera, biće i ovog bloga.

Srećan MI blogorodjendan!

A ako volite čokoladnu tortu, odlična je, probala ja!

Prijatno!

cokoladna_torta1

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

25 thoughts on “DANAS MU JE 5. RODJENDAN”

  1. ČESTITAM,
    BUDI DUDO AGILNA I KADA UNUCI NAPUNE 5 PA 10 GODINA, PA 15,
    UVEK ĆEŠ TI IMATI O ČEMU DA PIŠEŠ.
    KOD MENE JE VEĆI PROBLEM, JER U MOM TEMATSKOM PODRUČJU, POVREMENO SE MENJAJU IMENA LJUDI ALI OSTAJE ISTA ILI ČAK DEBLJA ŽABOKREČINA.

  2. Dudo sretan „rodjendan“, vidiš kako vreme brzo prolazi.
    A ulenjili smo se – to je tačno. Pravo da ti kažem nešto mi se ni ne piše, ne znam zašto 😦
    p.s. i ovaj WordPress je promenio ruho, i baš mi se sada ni ne dopada, teži mi je za pisanje nego ranije. Evo i tebi da ostavim komentar mi treba 5-6 puta.

    1. Hvala ti puno Alex. Ne znam zašto imaš problem. Ja sam stalno na wordpressu, nije da nisam imala problema, s vremena na vreme, ali, uglavnom, „sluša“ me, poslednje dve godine!
      Tema ponestaje, verovatno s godinama. Mislim, imam ja teme, ali je bez veze da vas davim mojim unukom, ćerkinom trudnoćom, bebom, koja stiže za dvadesetak i nešto dana. Jer, to je moja svakodnevica.
      No, tu su ptice, kučići, pupoljci, ali, nekom drugom prilikom! 🙂

  3. Ih! Baš mi je žao, jer nisam znao, ali „neznanje“ ne opravdava ono što nije učinjeno; medjutim, Dudice draga, znaš onu već izlizanu uzrečicu: NIKAD NIJE KASNO! Dakle, za Novu godinu nisam otvorio šampanjac (jer ga ne volem), ali sada, u nedostatku piva, dobre rakije, ljutog viskija, i gospodskog konjaka, uz obilatu penu, nazdravljam petogodišnjici blogerajstva, i stvarno ćeš me naljutiti, ako u sledećih sto godina, recimo tamo negde pri kraju, ergo neka bude devedeset i peta, odlučiš se za prestanak beleženja u tvoj lični spomenar, koji ipak svako može slobodno da prelista i da tu i tamo ubode opisani dogadjaj koji se pamti! Eliksirče, draga uz lepe pozdrave, želim ti srećan, peti rodjendan 🙂

  4. Ehh, sada tek naiđoh Dudo… ništa, čestitke su uvek dobrodošle. Samo nastavi, ako se umoriš, odmori malo. Svi smo mi tu, negde…svratimo nekad u tišini, a nekad se javimo. I ja se malo ulenjila na B92, teško mi da se nakanim da pišem, a morala bih 🙂
    Srećan peti! :heart:

  5. Kao da me je nešto vuklo da dođem na tvoj blog večeras i evo čitam par tvojih poslednjih članaka i jako mi je drago što si istrajala i posle pet godina još uvek aktivna na blogu.
    Čestitam ti i za blog i za koliko vidim postaješ opet baka. Jako se radujem.
    Evo baš sam i advokatici rekao da si nas pomenula

    Puno pozdrava i želim ti još puno rođendana i napisanih članaka.<

    Iskreno,
    IB (aka Ivan)

    1. Ivaaaane, danas mi je duplo slavlje. ROdila mi se unuka, jutros i od tebe glas. Jako se radujem. Mogao bi cesce da svratis a ne da nam lupas CEZNJU.
      Advokaticu sam srela pre neki dan pa smo se ispricale na brzinu. Nedostaju mi tvoji postovi, da znas, a znas, SIGURNO. Javi se, po nekad. Puno pozdrava od duple bake.

      1. Čestitam, jako sam srećan zbog tebe i naravno da navratim ne tako često, ali isčitam sve ono što napišete. Žao mi je samo što ne mogu na DollyBel blog da pristupim jer je zaključan. Pozdravi je, ako se čujete.

        Uživaj u slavlju i veselju i još jednom čestitke od mene.

Оставите одговор

