NOĆNI UPADAČ

Hambin

Ko bi pomislio da ovo nevinašce voli da upada u tudje stanove i to noću?

Evo, ovako ide sled dogadjaja.

Hamba izvodim oko 22 h na poslednje, ja bar mislim, vršenje nužde pre spavanja. Onda se odradi kozmetika, pa leganje u krevet. Negde oko 3, 4, ujutro, skoči sa kreveta, što znači: puštaj me na terasu, upiškiću se.

I onda JA, kao zombi, odšetam do terase, podignem roletnu tek toliko da on prodje, i, naslonjena na komodu do vrata, poluspavajući, govorim, tiho: Hambo, Hambo, brzo, brzo, kad, njega nema. Učinilo mi se da sam čula neki čudan zvuk. Viknem ga, onako malo glasnije od tihog, a on se ne odaziva. Podignem roletnu dovoljno da se ja provučem, kad, imam šta da vidim: vrata od terase, mojih komšija, koja su nasuprot naših, širom otvorena a iz sobe se čuje šuškanje kese. Jao, uplaših se, jer u sobi spava dečkić od 11 godina. Pomislila sam kako će se dete šlogirati ako ga vidi. Dodjem do njihovih vrata (1 m razdaljina izmedju mojih i njihovih), kleknem na prag i čujem kako Hambo ronda po nekoj kesi. Odjednom protrčava pored mene, noseći u zubima NEŠTO. U tom se upalilo svetlo u njihovom predsoblju i komšinica pita šta se desilo. Ja se smejem, i objašnjavam joj da je Hambo nešto ukrao, na šta ona, okrećući se oko sebe, snimi kesu sa komadićem hleba, na podu. Znači, Hambo je maznuo hleb koji je smazao na terasi. E, baš smo se smejale obe, malom ludaku. Rekoh joj, da ga je neko video, pomislio bi da ga izgladnjujem. Mada, on voli da se ogrebe o koru hleba, ali, od kada ja jedem beskvasni isti, on nije rad da ga deli sa mnom.

I tako je, Hambo, upadač, obavio i pišanjac na terasi, te se oboje vratismo u krevete. On najeden, a ja sa osmehom na licu.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

10 мишљења на “NOĆNI UPADAČ”

    1. Divna dogodovština.
      Sa psima je uvek zabavno.
      samo, mi smo malo mirniji preko noći, iako izvodimo Lenon oko 10 uveče, ne budi nas pre pola osam. To je tako slatko, uskoči u krevet i liže nam uši, a mužu i ćelu 🙂

  1. E, baš ti je Rambo lukav, možda je on „namirisao“ da komšinica ima nešto u kesi pa je zbog toga krenuo da piški a možda si i zaboravila da ga nahraniš!? Naravno, šalim se… pozdrav tebi i Rambu…

    1. Izvini Zoko, nisam primetila tvoj komentar. Hambo ima malo slabiju petlju pa mora da piški, a što su oni ostavili otvorena vrata, sami su krivi. Inače, mi se družimo i on odlazi tamo preko dana. Malo se poigra sa decom, pa se vrati kući. 😀

Оставите одговор

