NOVA, NAM, GODINA, STIŽE!

381052_10150475166564140_150819604139_8378733_119143456_n

Volim čekanje nove godine samo zbog ukrašavanja jelke i sobe, uopšte. Volim i da spremam poklončiće za svoje namilije.

Ne volim celu tu ujdurmu. Svi nešto poblesave, vuku pune kese, tegle, jurcaju kao obezglavljeni.
Ne volim da ČEKAM novu godinu u društvu. Volim da sam sama, sa omiljenom životinjom.
Ne volim da spremam hranu, ali volim da imam svašta, tako da dosta toga kupim gotovo. Uostalom i ne stižem da pravim svašta. Sada imam i unuka, pa sam i oko njega uzmuvana.

Šta da vam kažem o ovoj što prolazi za 25,01 h? Ne znam da li da plačem za njom ili da plačem zbog ove što dolazi?

Donela mi je uživanciju sa bebanom, radost sa mojom decom, no, nade, da će biti bolje, sve je manje.
Ostalo je još toliko da, eto, ipak dočekamo i kraj 2014. da vidimo. Ako mi se utrostruči penzija, ako se zaposle svi oni koji to nisu, ako vrate na posao sve one što su oterali zbog sjebane zemlje do korena, ako pokupe u azil sve napuštene i izbačene životinje, ako se maknu sa ulica svi oni mali prosjaci koje su mame i tate poslali da „rade“ umesto njih, ako ozdrave oni koji su jako bolesni, ako nam posao bude išao bolje, taman toliko da imamo svi da živimo kao sav normalan svet, ako na porodjaju moje ćerke bude sve ok i rodi mi se unuka, MOGU DA KAŽEM DA ĆE TO BITI DOBRA GODINA.

Dotle, ŽELIM VAM JOŠ MALO STRPLJENJA, DOBRO ZDRAVLJE I SREĆU U PORODICI I MEDJU PRIJATELJIMA!

LJUBIM VAS SVE!

Pišemo se i u novoj godini! 😀 😀 😀
Bozicno-drvo-christmas-tree-download-besplatne-slike-pozadine-desktop-blagdani-bozic-cestitka

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

23 thoughts on “NOVA, NAM, GODINA, STIŽE!”

  1. Dudo, evo, sa malim zakašnjenjem da ti čestitam ovu načetu Novu 2014. godinu i poželim da ti se ostvare sve želje a prvenstveno da ste živi i zdravi i ti i tvoja porodica!

Оставите одговор

