ZAMALO NE FASOVAH KAZNU!

stop-policija2

Frka u saobraćaju nije mimoišla ni mene. Vraćala sam se od ćerke, obavila još par poslića usput i uletela u raskrsnicu na Bul oslobodjenja sa skretanjem u Jevrejsku ulicu, levo. Traka za levo predugačka za mene u frci, i ubacih se u AUTOBUSKU, žutu liniju. Sva važna, prva u koloni. I čim su prošli ovi što su mi išli s desne strane, skrenuh, onako, momački, sa sve žmigavcem, vezanim pojasom, kad ono panduri. Ja se smeškam, ni na kraj pameti mi nije prekršaj. Mislim se, evo, prvi put me zaustavljaju, onako bez veze, od kada vozim ova „nova“ kola.

– Dobar dan, reče on.
– Dobar dan, izvolite, rekoh.
– Molim vas vaša dokumenta, vozačku, saobraćajnu…
Vadim ja sve to, dodajem mu i pitam:
– Jel’ vam treba i lična karta?
– Paaa, trebaće!
On gleda dokumenta a ja mrtva hladna.
– Gospodjo, da li znate da ste napravili prekršaj ušavši u žutu traku koja je samo za autobus!
– Ajaoooooo, jesam, priznajem, ali zašto sam to uradila, nemam pojma. Nije bilo nikog ispred mene, pa sam se malo PRAVILA DA SAM AUTOBUS! (ja uglavnom uvek sve izvrćem na šalu, kada pričam sa pandurima)
Blago se nasmešio i nastavio:
– E, pa, to je prekršaj, znate i sami.
– Znaaaam, jeste, napravila sam grešku, stvarno! I šta sad, treba da me kaznite, zar ne?
– Da, moram, 5000 dinara je kazna za ovakav prekršaj!

Sad progovara ciganka iz mene:

– Jaoooooo, pa nemojte molim vas, pa ja sam penzioner, pa nisam vozila šest godina, u oktobru sam kupila ova kola zbog unučeta, neeeeemojte, molim vas, pa moja penzija je užasno mala, nema teorije da platim 5000 dinara. Evo, nikada više mi se ovako nešto neće desiti. I ovo mi je dovoljna kazna!

On me gleda, blago teleći, prilazi mu kolega i pita šta je bilo. Ja odgovaram, sva skrušena, kako sam napravila prekršaj i kako nema teorije da platim toliku kaznu i da ih molim da mi je ne naplate!

Ovaj mi odgovara: zar penzioneri moraju biti povlašćeni?
A ja njemu: pa, trebalo bi, jer sa užasno malim penzijama ne mogu da plate kaznu! (joj, sramota me je, ali moram da se isčupam.)

Dogovaraju se njih dvoje i ovaj „moj“ pandur se okrene prema meni, vrati mi dokumenta i reče:

– Evo izvolite, ovog puta ćemo vam oprostiti kaznu!

Ciganka, odgovara:
– Hvala vam puno, zaista ste mi učinili, hvala vam, hvala!

Bljak, na samu sebe, ali, jebi ga, morala sam se izvaditi. Mož’ misliti, žuta traka, kao da sam nekog ugrozila. Nikog i ništa a prva sam prošla, što mi je imponovalo.

E, pa drugi put neće! Sad znam da im je tu punkt, rekoše mi deca, jer ja retko idem tom trakom i tom ulicom.

Mora čovek i da se ponizi, ponekad, zar ne?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

11 мишљења на “ZAMALO NE FASOVAH KAZNU!”

  1. Ma važno je da si ti „uštedela“ 5000. 🙂 Da si nekog ugrozila, pa da te bude sramota što si cigančila, ovako se raduj. Da si vozila nekog budženog džipčinu sa zatamljenim staklima, ne bi smeli ni da te zaustave. 😀

    1. Joj Char, samo mi je falila kazna od petaka u ovoj besparici. Briga me, sad sam ih videla i ne daj bože, nikada više.
      Pre mesec dana me odneo pauk. Bilo parkirano još vozila, pa stala i ja na JAvnu površinu, izmedju dva drveta, blato do kolena. Užasna je gužva za parking u mom novom, kraju. Osam hiljada pauk, plus kazna od 5000. Strašno. Poludela sam! 🙂

  2. Pa… mislim da sada zaustavljaju sve, pez pardona.
    Ne znam zašto.
    Obrati pažnju kada se parkiraš negde na bilevarima uz desnu ivicu kolovoza jer je po novom zakonu zabranjeno parkiranje na putu (ulici) koji ima dve fizički odvojene trake. Ni to niko ne zna zašto je stavljeno u zakon jer nema nikakvo logično objašnjenje.
    Međutim, kada ti prilaze fok stojiš, većina njihovih vozila sad ima kamere i napraed i nazad. Snimci idu na mali hard disk i ne može da ti „oprosti“ kaznu hteo on to ili ne.

    Jebiga… došlo je vreme da moramo voditi više računa o svemu.
    E sad, da je sve u ovoj državi sređeno a da je samo to ostalo lako bi mi… ali sranje je u mnogo ozniljnijim institucijama, korupcija i burazerske varijante vrcaju na sve strane a oni nas „ćeraju“ zbog parkiranja?!

  3. Sindžo, strašno je što dugo nisam vozila i ne znam bas sve cake oko novih pravila, ali, hvala ti što si me upozorio.
    Mislim da ovi nisu ništa snimali, već gledali, baš to, što sam ja uradila. Lepo se videlo. A ovaj iza mene zbrisao u levu traku, pa im kidnuo a ja nasela.
    Jebi ga, prošlo je dobro! 🙂

  4. Dobro je, jer nije bilo kamere. neposredno opažanje, mogu i da progledaju kroz prste. No, molim vas i savetujem, ako vas snimi kamera, pa dobijete od saobraćajne policije poziv, ili da platite kaznu, ili da date podatke o identitu lica koje je upravljalo vozilom, ako vi niste upravljali, obavezno uradite ili jedno ili drugo, posle je kazna mnogo, mnogo veća.

Оставите одговор

