RAZMIŠLJAM…

prvi sneg na nogama, novembar

Mene, ovako malog, izvadiše iz kolica i staviše me na nešto belo i hladno! Fuuuuuj! A i noge me zebu!
Mama vesela, napravila loptu od tog belog i hladnog i stavila mi u ruku. Hladna mi ruka a još hladnija bela lopta. Da sam veliki, a nisam, jer znam, govore mi još uvek „bebo“, rekao bih im: ‘bem vam to hladno, kako možete da uživate u njemu. Aha, mama viče: Vidi, sine, kako lepo pada SNEG, znači to se zove SNEG, moram zapamtiti, pa svaki put kada me izvedu na to hladno, da počnem sa njarenjem, kao i danas. Ponovo me ubaciše u kolica, pokriše ćebetom, što je mnogo lepše i toplije. Baka je stalno vikala: joooooj, kako su mu hladne ručice, mislila je na mene, verujem, jer je tako i bilo.

Onda je ona rekla: idemo kod mene kući! Jupiiiiii, tamo je toplo, čeka me sokić i Hambić, a bogami i frižider, koji moram da izinventarišem! Juče sam pobacao jaja, koja mi se nisu dopala. Doduše, izgleda da nisam ubacio u kantu ni jedno, jer je baka vikala: majku ti tvoju, pa zašto na prostirku!!! 😀 Ha, ha, ha, malo sam je razljutio, ali, nije to još ništa, šta im spremam!

Da, da, zaboravih da kažem, čak smo se i fotkali, tamo, u tom hladnom parku! To sam JA, sam na snegu i sa bakom, pre mog silaska sa kolica.
sa bakom

Posle tri koraka u snegu, nisam bio za fotkanje, jer sam bio slinav od plakanja!

Eto, to je moj prvi (crni), sneg! Siguran sam da će se svi truditi da mi promene mišljenje o njemu, kupujući mi razne tople čizme, rukavice, sanke, ali, ja sam rodjen u maju i NIKADA neću voleti zimu, kao leto!

😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

14 мишљења на “RAZMIŠLJAM…”

  1. Simpatična pričica a tvoj unuk je tako sladak, već se upoznao i sa snegom, kako vreme brzo leti, deca rastu a mi starimo. Nek su nam naša deca i unučići zdravi a i mi sa njima…

    1. Ha, ha, Breskvice, kao mali meda. Navići će se na nju i uživaće, kada bude stariji.
      Posle polupanih jaja, zalepim traku preko vrata da ne može da ga otvara. Kad on dolazi, pravi se drugi raspored stvari po stanu, jer, uspeva da dohvati mnogo toga, a bogami, počinje da se penje i na stolice. Mali vražić! 😀 Ljubi ga bakutaner!

Оставите одговор

