2. NOVEMBAR 2013.

1357072542-petarde

Ili, dan kada su pukle prve PETARDE u ovoj sezoni, i to dve, jedna za drugom.

Čestitam izumitelju ove bučne zabave maloumnih i želim mu:

– da mu ista explodira u tanjiru,
– wc šolji,
– ispod jastuka,
– da doživi takav stres od iste, da mu kosa, obrve i trepavice pobele u sekundi i da mu se doživotno tresu ruke i noge i da mora da koristi „afričku šljivu“ da bi zadovoljio svoje sexualne potrebe. 😕

Ovog puta mu neću dirati decu, ali, rado bih postavila fotku rascvetale dečije šake na svim bilbordima u gradovima i svim mestima u Srbiji.

Koje osećanje izaziva petarda kod vas?

Ja se užasno trgnem, mislim da mi se srce popne u grkljan, želudac mi se uvrne, a Hambo počne da laje kao sulud a onda počinje da se trese.

E, stvarno mi je muka kada pomislim na to da ćemo ih slušati, skoro, do proleća, kada se završe sve slave i nove godine.

Ako posle ovog posa pomislite da sam luda, niste u pravu, jer, verujem, da isto tako misli većina vas.

Razočarana sam i besna na one koji o uvozu petardi treba da vode računa.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

13 мишљења на “2. NOVEMBAR 2013.”

    1. Branislave, čini mi se da su muškarci tolerantniji i imaju veću potrebu za bacanjem istih, od žena. Ne znam ni jednu ženu koja je bacala petarde. Ne razumem koja je to potreba i šta izaziva kod osobe koja je baci. Šta taj prasak izaziva u njihovim glavama?

        1. Na žalost, tako je. Kako ne puštaju balone, krelci. Ja mislim da je to skretanje pažnje na sebe i nedovoljno ljubavi u porodici. Naravno, sve i dolazi iz porodice.
          Evo, usput, spominjem i „logorske vatre“ sinoć na utakmici večitih rivala. Pa, ne mogu da verujem da su dozvolili nastavak utakmice i niko nije spomenuo kazne i sve ostalo. Besna sam kao ris, a ovamo ne dozvoljavaju paradu ponosa u kojoj ljudi samo pokazuju ljubav i šetaju ulicama. Koja nebuloza!

  1. Ni ja nisam ljubitelj ali mi, kako je i Branislav rekao, ne smaetaju posebno.
    Sasvim razumem ljude (žene, kako si ti rekla, mada ja znam i mnoge muškarce) kojima smetaju.
    Ja za doček Nove godine (ove obične… jer za drugu i ne znam) kupim vatromet. Obično dve garniture od po 15 raketa koje ispalimo u ponoć i… to je to. Vrlo lepo izgleda za čitav kvart a ne pravi veliku buku. Ali to traje samo 5 minuta. Posle toga izdajem naređenje za razlaz i tu je kraj.

  2. Vatrometi su nešto drugo. Ja ih obožavam. Mogla bih da gledam vatromete satima. 😀
    Ovde, na Grbavici, pred prošlu novu godinu, počelo je gruvanje isto u novembru a trajalo je, svakodnevno tamo do pred kraj januara, ako se ne varam. Pa, strašno!
    Isto je bilo i na Podbari.

Оставите одговор

