MARŠ I DEMARŠ

Turska-pijaca

Ne znam kako je u vašem mestu, ali kod nas, u Novom Sadu, nova moda. Otvaraju se zelene pijace na svakom ćošku. Fantastično opremljene a što se tiče cena, malo su niže od prave pijace. No, dobro, meni je pijaca pod nosom, ali, juče sam morala na tu zelenu i preselo mi kako sam se iznervirala.

Poznajete me jako dobro. Nisam cvala. Uvek bih pomogla i pomažem i zaista sam imala sreće ovih dana, pa sam pronašla dan za danom, po jedan dinar, eto, sreće radi, uzeh ih. Medjutim, ono što sam juče doživela, VREDJA MOJU INTELIGENCIJU I UPUĆUJEM OŠTAR DEMARŠ FINANSIJSKOJ INSPEKCIJI, PORESKOJ INSPEKCIJI a kasirki u zelenoj pijaci ću reći MORE, MAAAAARŠ U MATERINU!

Evo, ovako me je zajebala:

Ja u opasnoj frci, ulećem da kupim krompir. Izmeri mi ljubazan momčić i nalepi na kesu ceduljče sa iznosom od 74,10 dinara.

Dodjem na kasu a ova gluperda mi reče: 75 dinara.
Ja: kako 75 dinara, kada piše 74,10.
Ona: tako nam kuca kasa. (bilo mi je sumnjivo jer je bar kod očitao ceduljče, no, žurila sam užasno)
Ja: kako nas klepate, ne mogu da verujem.
Ona ćuti, ubacuje mi račun u kesu, ja popizdela i izjurila iz radnje, hvatajući taksi ka ćerki.
Odmah sam se izjadala taksisti, posle ćerki. Uzeh krompir da ljuštim i videh račun na kome je pisalo 74,10 dinara.

Šta još da vam kažem? Meni su maznuli dinar, jebeš njega, ali kako je mogla tako da me izlevati. Da nisam žurila, jebala bih im sve po spisku. Stvar je principa, ne onog dinara.
Znate i sami sve to, sigurno, doživljavate svaki dan klepanje. Pitam se, gde odlazi taj višak love kada zaokružuju.

Ovo što sam ja doživela je čista kradja!

Šta vi mislite?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

13 thoughts on “MARŠ I DEMARŠ”

  1. Ma, nije problem u ostavljanju dinara. I sama uradim bezbroj puta to.Medjutim, ovo me je izludelo. Tako me je izlevatila, mamicu joj njenu. Pa zamisli samo koliko love maznu na tom zaokruživanju. U stvari, nisu one krive, već KASA, kako reče gluperda, ne znajući da je kasa pametnija od nje, a u ovom slučaju, i od mene, zato što sam joj poverovala. Krelac!

    1. Darko, dobro došao na moj blog! I ministar Velja je cvećka! To „kraduckanje“ je vrlo obimno, kada pogledaš koliko je ljudi pokraduckano svakog dana u bar polovini prodavnica. Dobije se vrlo lepa UKRADENA suma. Ma, zalepila bih joj taj ukradeni dinar na čelepenku, da se seti svaki put kada se pogleda u ogledalo.
      Rekoh, ostavim svaki dan po koji dinar i u prodavnicama i prosjacima, ali ovako očigledno ukraden dinar, vredja me, zaista. Odvratno je, zar ne?

      1. јесте одвратно….почели смо да живимо у виртуелном свету у коме је све измештено наопако….зато о томе треба стално писати и говорити 🙂

Оставите одговор

