BABA IZLAPETIS

brava

Bože, kako sam se obrukala pre neki dan, strašno.

Jedva pronadjoh parking, što ne čudi u ovom mravinjaku od Grbavice. Udenuh se izmedju loše parkiranih kola, zaključah vrata pritiskom na „pametni“ ključ, upališe sa par puta žmigavci i još neka svetla, što je označavalo da je auto zaključan.

Sledeće jutro, vodila sam Hamba kod veterinara. Dodjem do kola, pritisnem oznaku na ključu „otvoreni lokot“, što znači „otključaj“. Ništa. Pritisnem opet i opet ništa. Počela sam da psujem, naravno, jer imam kratke živce. Je*ala sam majku i ključu i bateriji ili šta je već u pitanju. Pokušam opet, otključaj, zaključaj, opet ništa. Hambo me vuče, hoće u kola. Ja sada, već preznojana, dodjem do brave, počnem da je vučem, onako divljački i ukapiram da to UOPŠTE NIJE MOJ AUTO!!! Ajoooooj, majko mila, kako me je bilo sramota. Okretala sam se na sve strane da vidim da li je neko primetio babu izlapetisa, koja je zaboravila gde je parkirala auto, odnosno, nije ukapirala da auto nije nisan mikra, već neki deseti, ali zato, nije omašila boju: crn, kao gavran.

U isto vreme, bilo mi i lakše što nije bio u pitanju kvar ključa!

Nekoliko mesta odatle, stajao je moj auto u koji smo brzom brzinom ušli i nestali još brže!

Eto, dešava to sigurno i mladjima. Utešite me malo, molim vas! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

14 мишљења на “BABA IZLAPETIS”

  1. Pažnja Pažnja!

    Upozoravaju se građani Novog Sada i okoline da obrate pažnju na jednu gospođu srednjih godina, koja sa sobom vuče kuče zvano Hambo.

    Ima običaj da udara nogom u vrata tuđih kola, psuje, kune, gura ključ od svojih kola u tuđe brave.. Ako primetite dotičnu, nežno je pomilujte po glavi, recite joj da je volite i da su njena kola na sigurnom, par metara dalje… 🙂

    1. Ha, ha, ha, lujko moja omiljena. Najviše me je nasmejalo ono „gospodja srednjih godina“!!! Šta si ti onda ako sam ja TO? 😀 😀 😀
      E, vala, sad si ih obavestila, pa znaju.
      Sada imam novi problem. Zaboravim gde sam ih parkirala, pošto je ovde kao mravinjak. Nikada, od kada ih imam, nisam parkirala na istom mestu, nego gde ulovim. I onda, ujutro, ili popodne, razmišljam gde su kola, pa ih tražim. Joj, bože! Danas sam ostavila dokumenta u drugoj tašni i vozala se bez njih, a naišla na tri patrole cajkana i sva sreća, ni jedni me nisu zaustavili. Baba srećnica! Cmooook! 😀

Оставите одговор

